کد خبر: ۲۰۶۸۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲

سرمربی بارسلونا مسئولیت شکست برابر سوسیداد را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بارسلونا با شکست سه بر یک برابر رئال سوسیداد صدر جدول لیگا را از دست داد و در صورتی که امشب (یکشنبه) آتلتیکو مادرید برابر اوساسونا به پیروزی برسد به رده سوم جدول سقوط خواهد کرد.

خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر سوسیداد، گفت: آنها شایسته کسب برد در این دیدار بودند. در این دیدار تصمیمات اشتباهی داشتم و مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم. از این که تعویض‌های موثری نداشتم، ناراحتم و افسوس می خورم که چرا بازیکنان اصلی خودم را در این دیدار به میدان نفرستادم. وقتی اولین تعویض خودم را انجام دادم و فابرگاس را به جای سانگ به میدان فرستادم، آنها خیلی زود گل سوم را به ثمر رساندند و سه بر یک از ما پیش افتادند که کار ما در ادامه مسابقه سخت شد.

مارتینو ادامه داد: وقتی برای فکر کردن به شکست برابر رئال سوسیداد نداریم باید این شکست را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی خودمان باشیم. فکر کردن به شکست در این دیدار چیزی را حل نمی‌کند. این شکست برای ما دردناک بود، اما باید با آن کنار بیاییم.

سرمربی بارسلونا شب گذشته به دلیل درگیری لفظی با داور مسابقه از زمین مسابقه اخراج شد تا نتواند در بازی هفته‌ آینده تیمش روی نیمکت بنشیند. مارتینو درباره اخراجش در بازی برابر رئال سوسیداد، گفت: چیزی برای گفتن ندارم. داور تصمیم به اخراج من گرفت و این تصمیم نیز هیچ تغییری نخواهد کرد. نمی‌توانم درباره این مساله صحبت کنم.

آخرین باری که بارسلونا با بیش از یک گل اختلاف شکست خورده بود به ماه می 2013 بر می‌گردد که این تیم با نتیجه‌ سه بر صفر در ورزشگاه نوکمپ مغلوب بایرن‌ مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها