کد خبر: ۲۰۶۸۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «نه وزیر مرا می‌شناسد و نه من وزیر را می‌شناسم که بخواهم با او سلام و علیک کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد رویانیان در حاشیه همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 درباره بدهی‌های پرسپولیس اظهار داشت: «شک نکنید همان موضوعی که من گفتم درست بوده، هر کسی هم که حرفی زده به عهده خودش است. پس از پایان لیگ صحبت خواهم کرد و می‌گویم که چقدر به دارایی‌های پرسپولیس اضافه کرده‌ایم. الان کسی متوجه نیست.»

 

وی در مورد اینکه چرا با وزیر ورزش و جوانان سلام و علیک نکرده، تصریح کرد: «او هم مثل سایر افراد است.»

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا از وزیر ورزش دلخور است، گفت: «به گونه‌ای است که نه من او را می‌شناسم و نه او من را می‌شناسد. فرقی نمی‌کند چه کسی باشد ما مخلص شماها هستیم که در ورزش کار می‌کنید. پس از پایان لیگ صحبت‌هایی را انجام می‌دهم و همه چیز را خواهم گفت.»

 

رویانیان در مورد اینکه آیا از علی پروین دلخور است، گفت: «سؤال سیاسی نپرسید، همانطور که گفتم پس از پایان لیگ صحبت می‌کنم تا بیشتر در مورد شرایط تیم آشنا شوید. در مورد وضعیت بین‌المللی پرسپولیس صحبت می‌کنم و اینکه قول داده بودم باشگاه حرفه‌‌ای را رقم بزنیم و چه اتفاقاتی رخ داده است.»

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مدتی سعید شیرینی دستگیر شده بود، یادآور شد: «او با آن شکم خودش در کنار من ایستاده است. خیلی چیزها می‌گویند شما توجهی به این موارد نکنید.»

 

رویانیان در مورد تیم ملی تصریح کرد: «من با تمام وجود و افتخارم برای موفقیت تیم ملی تلاش خواهم کرد. همه حمایت می‌کنند و ما هم با تمام قوا از این تیم حمایت خواهیم کرد.»

 

وی در مورد اینکه می‌گویند تیم ملی بی‌پول است، گفت: «فوتبال همین طور است. تعادل ندارد، سرمایه‌گذاری تعریف شده است. کارهای اساسی مخفی می‌شود و کارهای حاشیه نمایان.»

 

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رضا حقیقی از پرسپولیس شکایت کرده گفت: «این مسائل قابل حل است. منتظر هستم تا مدیرعامل جدید معرفی شود و من جلسه خصوصی با او برگزار کنم.»

 

وی در مورد اینکه آیا درست است که شما گفته بودید نه پرسپولیسی هستید نه استقلالی، تأکید کرد: «خیر، من تا آخر عمرم پرسپولیسی هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها