کد خبر: ۲۰۶۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
تعدادي از دوستان علي دايي به وي اعلام کردند: بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي آماده کمک به پرسپوليس در سه بازي بعدي و حتي فصل آينده هستند.
دغدغه‌هاي مالي باشگاه پرسپوليس در چند وقت اخير يکي از سوژه‌هاي داغ رسانه‌ها بوده و همين موضوع حتي باعث شد که قرمزپوشان دست به اعتصاب هم بزنند.

به گزارش فارس، پس از اينکه علي پروين هم به پرسپوليس آمد و کاري از او براي تامين منابع مالي بر نيامد جالب اين است که تعدادي از دوستان صميمي علي دايي در اقدامي عجيب به وي اعلام کردند که آماده هرگونه کمک به پرسپوليس براي حضور پرقدرت در سه بازي آينده، تامين هزينه‌هاي جاري و حتي جذب بازيکن براي فصل آينده را دارند و آمادگي خود را اعلام کرده‌اند.

اين در شرايطي است که اين دوستان دايي کليه هزينه‌هاي اردوهاي تيم فوتبال پرسپوليس در يک ماه اخير و بازي‌هاي تدارکاتي را نيز قبول کرده‌اند و اعلام کردند که بدون هيچ چشم‌داشتي حاضر به پرداخت هزينه‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس تا زمان حضور علي دايي در اين تيم هستند.

اين اقدام دوستان دايي در اين شرايط حساس قرمزپوشان شايد باعث تعجب خيلي‌ها شده اما اين موضوع باعث شده تا کليه بازيکنان با روحيه عجيبي خود را براي بازي‌هاي آينده آماده کنند.

اين دوستان دايي حتي پاداش بازي با صبا را نيز براي پرداخت به بازيکنان تقبل کردند و روز چهارشنبه با نظر دايي به بازيکنان پرداپاداش ها اهدا خواهد شد.

اين دوستان جلسات مختلفي با دايي برگزار کرده‌اند و در تماس‌هاي تلفني نيز با وي در ارتباط هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها