کد خبر: ۲۰۶۶۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در ارزيابي‌اش از همگروه‌هاي ايران در جام ملت‌هاي آسيا گفت: در گروه خوبي هستيم ، اما چون داعيه قهرماني داريم بايد همه بازي‌ها را ببريم.

مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي فوتسال 2014 آسيا صبح امروز (شنبه) در ويتنام برگزار شد و ايران با تيم‌هاي استراليا، چين تاپيه و اندونزي در گروه B بازي‌ها قرار گرفت.

خسوس کاندلاس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره گروه ايران، اظهار کرد: من نمي‌توانم گروه را دست کاري کنم. تيم‌هاي تمام گروه‌ها در قرعه‌کشي چيده مي‌شوند و ما بايد آن را قبول کنيم. اما در مجموع فکر مي‌کنم گروه خوبي است. ما در مرحله مقدماتي اين بازي‌ها نبايد به مشکلي بر بخوريم.

وي افزود: استراليا مهم‌ترين حريف ما در مرحله گروهي است و اين تيم مي‌آيد تا خودي نشان دهد و حداکثر توانش را به کار بگيرد، اما اگر ما داعيه قهرماني داريم بايد همه تيم‌ها را شکست دهيم تا به جام برسيم.

سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در پاسخ به پرسشي مبني بر اين که آيا از برنامه آماده سازي تيمش براي حضور در اين بازي‌ها راضي است يا نه؟ عنوان کرد: هنوز نتوانسته‌ايم برنامه‌اي را براي بازي‌هاي تدارکاتي ببنديم. وقتي اين بازي‌ها قطعي شد مي‌توانم درباره‌اش نظر دهم، اما ازبکستان دعوتنامه اي براي ما ارسال کرده است. به نظر مي‌رسد بازي با اين تيم 100 درصد باشد، اما قرار است اين کشور بازي‌هايش را به صورت تورنمنت برگزار کند. اين در حالي است که نمي دانيم چه تيم‌هايي قرار است به ازبکستان بروند.

خسوس با اشاره به جوانگرايي‌اش در جام ملت‌هاي آسيا گفت: سعي دارم تنها سه بازيکن بالاي 28 سال به ويتنام ببرم. مي‌خواهم اين ضابطه را براي خودم تعريف کنم و تا جايي که امکان داشته باشد آن را عملي کنم، اما ممکن است اين موضوع چندان ضرورت نداشته باشد و تعداد بازيکنان بالاي 28 سال تغيير کند. بنابراين شايد دو بازيکن يا چهار بازيکن بالاي 28 سال به تيم ملي دعوت کنم.

سرمربي تيم ملي فوتسال در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا از تمديد مشروط قراردادش راضي است و اين موضوع به اعتبارش لطمه نمي‌زند؟ گفت: موضوع قرارداد شخصي است. صلاح نمي‌بينم که راجع به آن صحبتي کنم، اما معتقدم فدراسيون فوتبال بايد در اين زمينه توضيح دهد. من براي خودم اهدافي دارم و براي آنها در ايران هستم. مطمئن باشيد که تنها هدفم در ماه‌هاي پيش‌رو قهرماني ايران در جام ملت‌هاي آسيا است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها