کد خبر: ۲۰۶۴۷۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
همانطور که گفتم مجموعه استقلال باید در 3 بازی باقیمانده فقط به خودش و نتایجش فکر کند.
شکست استقلال مقابل ملوان آن هم با نتیجه سنگین و عجیب 4 بر یک برای امیر قلعه‌نویی و مجموعه این باشگاه خیلی گران تمام شد، اما سنگین‌تر و شاید گران‌تر برای آنها آن چیزی بود که به نقل از یک جاسوس در  رسانه‌ها تحت عنوان درگیری امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال در رختکن این تیم بعد از این بازی منتشر شد. اتفاقی که بلافاصله مدیران و مسئولان این باشگاه را به تکاپو انداخت تا فرد خودی اما « جاسوس» وابسته به مجموعه‌شان را شناسایی و احتمالا اخراج کنند.جنبه دیگر این شکست برای آبی‌ها فاصله زیادی بود که آنها بعد از تحمل آن با جام گرفتند. اتفاقی که نه تنها صدر جدول را به طور کامل از این تیم پایتخت‌نشین گرفت بلکه حالا پرسپولیس را هم به واسطه پیروزی‌شان مقابل صبا به یک قدمی‌شان رساند. منصور  پورحیدری در جایگاه مدیر تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با «قانون» علاوه بر موضوع جاسوس رختکن این تیم و شکست آبی‌‌ها مقابل ملوان، در رابطه با دیدار مهم این هفته تیمش مقابل الشباب هم توضیح می‌دهد که متن آن در زیر می‌آید:
 از شکست عجیب استقلال در زمین ملوان شروع کنیم. فکر می کنید این شکست سنگین نتیجه چه چیزی بود؟
مطمئنا در بروز یک شکست عوامل زیادی تاثیر گذار است اما به نظرم استقلال در‌این بازی از نظر فنی اصلا خوب نبود. آنها به شدت عصبی بودند و هیچ تمرکزی در آنها ندیدم. شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار حتی در دادن پاس‌های ساده هم مشکلاتی داشتند و بازی با ملوان واقعا روز بد استقلال بود.
 آب و هوای بارانی انزلی هم در بروز این شکست تاثیر داشت؟
 به هر حال بازی در شرایط آب و هوایی انزلی سخت است. باران زمین را لیز کرده بود و تقریبا تاثیر منفی بر کیفیت فنی بازی گذاشته بود. به نظرم ملوان در این بازی از موقعیت‌هایش به خوبی بهره برد و در نهایت هم پیروز میدان شد.
 عصبانیتی که از آن حرف می‌زنید به چه دلیل بود؟ استقلال که شانس صدرنشینی داشت و بیش از هر تیمی هم به قهرمانی نزدیک بود.
دلیلش را نمی‌دانم. باید بررسی شود تا ببینیم بازیکنان برای چه در زمین بازی تمرکز نداشتند. آقای قلعه نویی حتما در روز‌های آینده در‌این باره با بازیکنان صحبت خواهد کرد. مقابل ملوان در نیمه اول دو، سه کارت هم گرفتند که به دلیل اعتراض بیش از حد به داور بود.‌این نشان می‌دهد که عصبانیت در بازیکنان وجود داشت. البته اردوی خوبی قبل از رفتن به انزلی در کیش برگزار شد و به نظر می‌رسید آرامش بر بازیکنان حاکم شود اما چه مسئله‌ای باعث شد که‌این آرامش را در بازی نداشته باشند باید بررسی شود. فکر می‌کنم برای سه بازی باقیمانده باید روی‌این مسئله کار شود.
 فارغ از نتایج سایر تیم‌ها، این شکست سنگین سوای همه حواشی و تبعاتی که به لحاظ آرامش درون تیمی برای استقلال داشت، به نظر می‌رسد جایگاه این تیم را بسیار متزلزل کرد.
بر خلاف شما من این اعتقاد را ندارم چون فکر می‌کنم قهرمانی هنوز هم در دست خودمان است. ما منتظر نتایج سایر تیم‌ها نخواهیم بود و تنها به خودمان و بازی‌هایی که در پیش داریم می‌اندیشیم. استقلال سه بازی مهم را پیش رو دارد و قطعا با ارائه سه بازی ایده‌آل راه قهرمانی را مثل فصل گذشته خواهد پیمود. البته کاملا آگاهیم که کار نه فقط برای ما که برای همه تیم‌ها سخت است و تقریبا 5 تیم هنوز شانس قهرمانی دارند.
 نکته جالب جنجالی بود که پیش از بازی ملوان و استقلال به خاطر شام خوردن قلعه‌نویی و اسکوچیچ اتفاق افتاد. فکر نمی‌کنید این شام خوردن و بعد از آن این همه هجمه غیر طبیعی بود؟
متاسفانه‌این مسائل در فوتبال ما به وجود آمده است و روز به روز هم بیشتر می‌شود. در حال حاضر به قدری که به حاشیه‌ها توجه می‌شود، به اصل فوتبال توجه وجود ندارند. حرف و حدیث‌های بسیاری هم درباره شام خوردن قلعه نویی و سرمربی ملوان به وجود آمد. شما یک درصد به این فکر کنید که عکس این نتیجه اگر اتفاق می‌افتاد و استقلال 4 بر 2 بازی را به نفع خودش پایان می‌داد چه جریانی رخ می‌داد.
 سوای شکست استقلال مقابل ملوان، اتفاق نگران کننده برای کادر فنی این تیم انتشار جزئیات رخ داده در رختکن ورزشگاه تختی انزلی بود. عده‌ای معتقدند استقلال جاسوس دارد، آیا واقعا این گونه است؟
متاسفانه یک نفر جزئیات اتفاقات رخ داده در رختکن را به بیرون انتقال داد که اگر واقعا نیتش جاسوسی باشد واقعا کارش شرم آور است. این یک رفتار کاملا غیر حرفه‌ای است و متاسفانه اوج بی اخلاقی است. مطمئن باشید مدیران باشگاه اگر مطمئن شوند چنین فردی در مجموعه ما وجود دارد او را شناسایی و  با او برخورد خواهند کرد.
 صدرنشینی فولاد را چطور می‌بینید؟
به هر حال وقتی ما می بازیم طبیعی است که صدر به تیم دیگری می رسد. قهرمانی و صدر جدول را که به نام ما سند نزده‌اند. همانطور که گفتم مجموعه استقلال باید در 3 بازی باقیمانده فقط به خودش و نتایجش فکر کند.
 ارزیابی‌تان از بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
شرایط بازی‌های آسیایی با لیگ تفاوت دارد. سه شنبه اولین بازی ما در لیگ قهرمانان است و همیشه اولین بازی مشکلات خودش را دارد. تیم‌های عربی به خصوص تیم‌های عربستان سطح فنی خوبی دارند. بازی ما با الشباب سنگین و سخت خواهد بود. در چنین شرایطی باید آرامش را سریع به تیم برگرداند و بازیکنان هم باید نتیجه بازی با ملوان را فراموش کنند. دیگر تمام شد و رفت. برای‌اینکه نتیجه‌این بازی در دیدارهای آینده تاثیر نداشته باشد باید تلاش کرد. معتقدم اگر آرامش باشد، بازیکنان از نظر فنی مشکل ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها