کد خبر: ۲۰۶۴۵۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۰     ۰۲ اسفند ۱۳۹۲

پس از برد پرسپوليس، اكثر بازيكنان اين تيم با خبرنگاران مصاحبه كردند كه در اين مطلب، خلاصه صحبت‌هاي چند بازيكن را برايتان منتشر مي كنيم: حسین ماهینی پس از برد سه بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم با بیان اینکه امروز مزد زحمات خود را گرفتیم، افزود: در روزهای گذشته هجمه عجیبی علیه ما راه افتاد اما نشان دادیم همان پرسپولیسی هستیم که هواداران می‌خواهند و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.
او در مورد مشکلات مالی گفت: همان روزی که گفتند قید پول را بزنید ما هم این کار را کردیم و پیش خودمان گفتیم حالا که پول نمی‌دهند حداقل برای خودمان بازی کنیم و امروز این اتفاق افتاد و سه امتیاز را گرفتیم.
ماهینی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: تیم‌های صدرنشین جدول این شانس را دارند البته آنها با هم بازی دارند و مطمئنا امتیازاتی را از دست خواهند داد. بنابراین اگر ما سه بازی آخر را ببریم می‌توانیم قهرمان شویم.
مدافع پرسپوليس در پاسخ به این سؤال که تعطیلات مانع روند خوب پرسپولیس نمی‌شود، گفت:‌ این دیگر دست ما نیست و به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی، لیگ تعطیل شده است.

به گزارش بانك ورزش،  قاسم دهنوی در مورد اینکه پیش از بازی اعلام شده بود او حق شرکت در این دیدار را ندارد اما این موضوع تغییر پیدا کرد و اجازه حضور در میدان را یافت اظهار داشت: در این فصل از رقابت‌ها این داستان‌ها برای من پیاده شده است و مشکلی ندارم. این موضوع مربوط به مالیاتم در زمان حضور در تراکتورسازی بود که به اجبار آنها پرداخت کرده اما رسید آن را نگرفته بودم. بازی پایاپایی بود و موقعیت‌هایی خوبی داشتیم. نیمه اول 2 بر صفر تمام شد اما در نیمه دوم تمام بازی در اختیار ما بود. حق ما این پیروزی بود و از اینکه سه امتیاز را گرفتیم خوشحال هستم.
بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به شرایط این تیم از اینکه این تیم را برای این فصل انتخاب کرده پشیمان نیست گفت: من از ابتدا هم مشکلی با پرسپولیس نداشتم. با علی آقا صحبت کردم و به این تیم آمدم. در هر تیمی که بازی کنم با تمام تلاش خود ظاهر خواهم شد.
دهنوی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی روی عملکرد بازیکنان تاثیر نگذاشته تصریح کرد: به هر حال مشکلات مالی تاثیرگذار است. مسائل مالی جز برنامه‌ریزی همه افراد است. امیدوارم این مسائل تاثیری نداشته باشد و اتفاقی بیفتد که هم به نفع پرسپولیس و به نفع فوتبال ایران باشد.

 محمد نوری هم گفت: به عشق هواداران بازی می‌کنیم تا جام بیاوریم. دیگر به مشکلات مالی فکر نمی کنیم و فقط به خاطر هواداران به میدان می‌رویم.
كاپيتان پرسپوليس در خصوص اینکه آیا بین علی دایی و علی پروین مشکلاتی وجود دارد، گفت: این مسائل به ما ربطی ندارد. وظیفه‌مان بازی کردن است و دیگر به این کارها کاری نداریم. مهم این است که برای پرسپولیس جام بیاوریم. من همیشه حقیقت را می‌گویم و اینکه دیگران چه فکری می‌کنند برایم مهم نیست. مهم حضور در پرسپولیس و بازی کردن در آن است.

 محسن بنگر كه يكياز خوب هاي پرسپوليس مقابل صبا بود گفت: فکر کنم فرصت‌های زیادی را به حریف دادیم اما خدا را شکر بردیم و در کورس قهرمانی ماندیم.  این همه ما را زدند؛ از خبرنگار و کارشناس و پیشکسوت گرفته تا سایرین و گفتند چیزی نمی‌شویم اما باز هم با دست خالی در کورس هستیم.
بنگر در مورد مشکلات مالی گفت: ‌دیگر صحبت در این مورد لوث شده است و ما هم رقم پول‌هایی که می‌خواهیم را روی یخ نوشتیم. می‌خواهیم به عشق هواداران جام بیاوریم و قهرمان می‌شویم تا روی خیلی‌ها را کم کنیم.

محمدرضا خلعتبری نيز گفت: پرسپولیس 3 فینال در پیش دارد و باید در ادامه رقابت‌ها تمام تلاشمان را انجام دهیم. تیم‌های بالای جدول همه با هم بازی دارند و ما در هفته‌های گذشته با رقیبان اصلی بازی کردیم. 3 مسابقه مقابل داماش، راه‌آهن و استقلال خوزستان داریم که این کار ما را بسیار سخت می‌کند. بازی مقابل تیم‌های پایین جدولی بسیار سخت‌تر است. باید در هر 3 مسابقه 3 امتیاز را بگیریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.
مهاجم پرسپولیس در مورد مشکل باشگاه عجمان و اینکه آنها خواهان دریافت پولشان بابت انتقال او هستند، خاطرنشان کرد: این باشگاه 250 هزار دلار طلبکار است و امیدوارم این مشکل حل شود. نمی‌دانم این پول را می‌دهند یا نه اما شرایط خطرناک است و ممکن است کسر امتیاز صورت گیرد. برای من مشکلی پیش نمی‌آید اما امیدوارم این مشکل حل شود تا برای پرسپولیس نیز دردسر نشود. آنها با باشگاه روبرو هستند.

 مهرداد پولادی پكه پس از مدت ها در تركيب پرسپوليس قرار مي گرفت، گفت: از 6 فروردین که برای تیم ملی به میدان رفتم تا امروز در ترکیب اصلی به میدان نرفته بودم و خوشحالم این حضور با سه امتیاز و برتری برای پرسپولیس همراه بود.  امیدوارم در سه بازی آینده هم شرایط این طور باشد تا بتوانیم قهرمان شویم.

پولادی در خصوص برخوردش در محوطه جریمه پرسپولیس و اعلام پنالتی به سود صبای قم گفت: به هیچ عنوان برخوردی نبود و فکر کنم فغانی در اعلام پنالتی اشتباه کرد. البته فوتبال است و این اشتباهات پیش می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها