کد خبر: ۲۰۶۴۰۸
زمان انتشار: ۱۷:۰۹     ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
پیروزی پرسپولیس مقابل صبا در نیمه اول/
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول با ۲ گل مقابل صبای قم به پیروزی رسید.
فارس، آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 16 بین دو تیم پرسپولیس و صبای قم آغاز شد که نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان  به پایان رسید.

بازی را صبا هجومی آغاز کرد و در دقیقه 10 فرید کریمی مهاجم صبا با نیلسون دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد اما نیلسون ضربه این بازیکن را مهار کرد.

پرسپولیس بعد از این صحنه توانست به گل برسد. ضربه پیام صادقیان از داخل محوطه جریمه در دهانه دروازه به محمد عباس‌زاده رسید تا او با یک ضربه آرام پا گل اول پرسپولیس را بزند.

در دقیقه 19 رضا عنایتی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را نیلسون بازهم به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 24 مسابقه سانتر بازیکنان صبا در محوطه جریمه روی سر رضا عنایتی فرود آمد که ضربه این بازیکن را نیلسون با دو ضره مهار کرد و توپ را از روی خط دروازه سرخپوشان برگشت داد.

در دقیقه 34 پرسپولیس بازهم گلزنی کرد و کرنر ارسالی خلعتبری را علیرضا نورمحمدی مدافع سرخ‌پوشان با یک ضربه سر تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد. نورمحمدی در این بازی، بازوبند کاپیتانی را در غیاب سیدجلال حسینی محروم بسته است

در دقیقه 40 مسابقه داور خطای مهرداد پولادی روی بازیکن صبا را پنالتی تشخیص داد  و رضا عنایتی پشت این ضربه ایستاد و نیلسون بازهم عنایتی را ناکام گذاشت و پنالتی مهاجم صبا را مهار کرد. نیلسون در نیمه اول مثل یک ستاره درخشید و بازیکنان صبا را در گلزنی ناکام گذاشت.

علیرضا فغانی داور مسابقه به علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

سرخپوشان در صورتیکه بتوانند در این بازی پیروز شوند 48 امتیازی شده و به رده سوم جدول صعود می‌کنند و دوباره به کورس قهرمانی برمی‌گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها