کد خبر: ۲۰۶۳۳۷
زمان انتشار: ۲۱:۴۷     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم راه‌اهن سورينت گفت: در حالي که مشکلات مالي گريبانگير تيم ما است، غيرت و تلاش بازيکنان‌مان باعث شد پيروز از ميدان خارج شويم.
منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم راه‌آهن سورينت پس از پيروزي تيمش مقابل تراکتورسازي اظهار داشت: من قبل از اينکه در مورد مسائل فني بازي صحبت کنم، قهرماني تراکتورسازي در جام‌حذفي را به مردم شريف آذربايجان و تبريز تبريک مي‌گويم و معتقدم هواداران تراکتور لياقت کسب اين جام را داشتند.

به گزارش تسنيم، وي در خصوص اين مسابقه افزود: وقتي ما به تبريز آمديم چند مسئله را در نظر گرفتيم. شرايط جدول طوري بود که ما بايد نتيجه مي‌گرفتيم. بازي در تبريز مقابل تراکتورسازي سخت است چون تماشاگران اين تيم از نماينده‌شان در ليگ برتر حمايت مي‌کند.

سرمربي راه‌آهن خاطرنشان کرد: تراکتور با اين تفکر وارد زمين مسابقه شده بود که بگويد قهرماني در جام‌حذفي حق‌شان بوده است و ما نيز سيستمي ارائه کرديم که بتوانيم نتيجه مسابقه را به نفع خودمان تغيير دهيم. ما خوب مي‌دانستيم تراکتور 2 مدافع وسط دارد که شروع کننده خوبي هستند و در طول بازي سعي کرديم به آنها اجازه ندهيم که توپ را به مهاجمان‌شان منتقل کنند و از اين طريق مقابل تراکتور موفق بوديم.

ابراهيم‌زاده تصريح کرد: ما امروز صبورانه بازي کرديم و با استفاده از بازيکنان جوان و دونده نتيجه بازي را به نفع خودمان تغيير داديم. در اين بحران مالي و در حالي که مشکلات مالي گريبانگير تيم ما است، غيرت و تلاش بازيکنان‌مان باعث شد وضعيت خوبي داشته باشيم و پيروز از ميدان خارج شويم.

وي در خصوص اينکه با توجه به عملکرد ضعيف تراکتور در بازي امروز آيا اميدي هست که تراکتور در آسيا موفق شود، گفت: شرايط ليگ برتر با بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا متفاوت‌ است. ما تراکتور را به خوبي مي‌شناختيم ولي اين تيم براي تيم‌هاي آسيايي ناشناخته است و من مطمئنم تراکتور مي‌تواند موفق ظاهر شود.

سرمربي راه‌آهن در خصوص اينکه آيا راه‌آهن در ليگ برتر مي‌ماند گفت: ما تمام تلاش‌مان را براي بقا در ليگ برتر مي‌کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها