کد خبر: ۲۰۶۲۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
این‌روزها درصد زیادی از کاربران ساعت‌های زیادی از وقت خود را به بازی‌کردن با موبایل مشغولند و آنچنان میخکوب آن می‌شوند که متوجه اتفاقات دور و بر خود نمی‌شوند.
«خبرگزاری دانشجو»؛ با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و تنوع اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، این ابزارها به یکی از بخش‌های سرگرمی و تفریحی ما تبدیل شده‌اند و اگر دقیق‌تر بگوییم این ابزار ها که روزی تنها موبایل بودند حالا کاربری خود را از دست داده‌‌اند و وسیله‌ای برای بازی و وقت گذرانی شده اند.

 

این‌روزها درصد زیادی از کاربران ساعت‌های زیادی از وقت خود را به بازی‌کردن با موبایل مشغولند و آنچنان میخکوب آن می‌شوند که متوجه اتفاقات دور و بر خود نمی‌شوند.

 

از اتلاف وقتی که در این میان اتفاق می‌افتد که بگذریم، این بازی ها و اپلیکیشن‌ها به میزان قابل توجهی به باتری موبایل آسیب می‌رسانند و اگر دقیق‌تر بگوییم قاتل باتری هستند.

 

وجود اپلیکیشن ها و بازی های متنوع و گوناگون که بر روی موبایل نصب می‌شوند یکی از مزیت‌های جالب سیستم‌ عامل‌های کنونی موبایل محسوب می‌شوند. اما آیا هر بازی و اپلیکیشنی؟ آیا بررسی و دقت در نصب اپ ها و بازی‌ها لازم است؟

 

در این گزارش سعی داریم تا شما را با برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی موبایل که به عنوان قاتل باتری محسوب می‌شوند آشنا کنیم.

 

بسیاری از بازی ها و اپلیکیشن ها هستند که بی برو برگشت، آسیب‌های جدی را به باتری موبایل وارد می‌کنند و در طولانی مدت باعث از بین رفتن کارایی آن خواهند شد.

 

اهمیت این موضوع تا آنجایی است که کمپانی KS Mobile نیز به بررسی این موضوع پرداخته و نام برخی از اپ هایی که باعث آسیب‌رسانی به باتری‌ها می‌شوند را منتشر نموده است.

 

این بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به دلیل مصرف شارژ بالا، کاهش عمر باتری و مجبور کردن شما به شارژ کردن های مکرر، عمر باتری را کم و کمتر می‌کند و زمان مرگ آن را جلو می‌اندازد.

 

لیست اپ‌های قاتل زیر را مرور کنید و اگر به عمر باتری خود علاقمندید از نصب این بازی‌ها و اپ‌ها جلوگیری کنید. (لیست ارایه شده به ترتین میزان مصرف باتری است).

 

1. اپلیکیشن Camera360

این اپ بر روی 180 میلیون اسمارت فون یا تبلت اندرویدی نصب است.

 

2. اپلیکیشن Outlook

اگر از اپلیکیشن ایمیل کمپانی مایکروسافت استفاده کرده باشید به خوبی می دانید که این اپلیکیشن 8 تم با رنگ های جذاب و متنوع در اختیار کاربرانش قرار می دهد؛ که با این کار هشت برابر به باتری شما آسیب می زند.

 

3. اپلیکیشن EZ Weather Forcast

این اپلیکیشن با پیش بینی وضع هوا احتمالا در آینده ای نزدیک مرگ باتریتان را نیز پیش‌بینی کند.

 

4. اپلیکیشن Viki

این اپلیکیشن مربوط است به استریم تصاویر تلویزیونی که آن هم مصرف بالای باتری را به همراه دارد.

 

5. اپلیکیشن Zello PTT

 

از لیست بازی‌ها راحت نمی‌توانید بگذرید چون برخی از بازی‌های محبوبتان در لیست زیر است.

6. بازی Temple Run 2

7. بازی Fruit Ninja

 

8. بازی Candy Crush

9. بازی racing Moto

 

پس اگر به سلامت باتری خود علاقمندید این برنامه ها را نصب نکنید و البته باتری خود را با پریز برق شارژ کنید چرا که شارژ باتری به وسیله پورت USB نیز اصلا توصیه نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها