کد خبر: ۲۰۶۱۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم صبای قم گفت: «خوشحال می‌شوم به عنوان یک استقلالی به نفع تیمی کار کنم که آن را دوست دارم و همیشه نسبت به آن تعلق خاطر داشته و خواهم داشت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا عنایتی نامش با گل عجین شده است. در 38 سالگی همچنان بوی گل می‌دهد و از خیلی جوان‌ترها بهتر بازی می‌کند، بیشتر می‌دود و راحت‌تر توپ را به تور می‌چسباند. عنایتی که هنوز خودش را استقلالی دوآتیشه می‌داند امیدوار است با پیراهن صبا بار دیگر دروازه‌ پرسپولیس را باز کند!

 

* در تمام این سال‌ها چندبار دروازه پرسپولیس را باز کرده‌ای؟

- زیاد گل زده‌ام و اگر راستش را بخواهید دقیقاً در خاطرم نیست چند تا بوده است اما فکر می‌کنم هفت یا هشت بار گلزنی کرده‌ام.

 

* فردا تعداد این گل‌ها افزایش خواهد یافت؟

- نمی‌دانم همه چیز دست خداست. من هم تلاش می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایم را به نمایش گذاشته و مهره‌ای تأثیرگذار برای صبا باشم. اگر فرصت داشته باشم سعی می‌کنم آن را از دست ندهم. به هر حال من استقلالی هستم و گل زدن به پرسپولیس برای یک استقلالی لذت خاصی دارد.

 

* شاید گل زدن تو و پیروزی صبا ترمز پرسپولیس را برای رسیدن به صدر جدول بکشد.

- اول از همه برای پیروزی و سه امتیاز به زمین می‌رویم که از نان شب برای صبا واجب‌تر است. می‌خواهیم خودمان را در جدول بالا بکشیم بعد هم خوشحال می‌شوم به عنوان یک استقلالی به نفع تیمی کار کنم که آن را دوست دارم و همیشه نسبت به آن تعلق خاطر داشته و خواهم داشت.

 

* شرایط این روزهای صبا چگونه است؟

- بد نیست، به جز مشکلات مالی که هنوز برطرف نشده و پابرجاست. بچه‌ها بسیج شده‌اند تا به پیروزی رسیده و توانایی‌هایشان را نشان دهند. در مصاف رفت نیز شایسته و سزاوار برد بودیم اما در ثانیه‌های پایانی مسابقه بازی به تساوی کشیده شد.

 

* این مسابقه را می‌توان به نوعی مصاف اعتصابیون نامید؟

- چرا اعتصابیون؟!

 

* پرسپولیس برای بی‌پولی چند روزی تمرین نکرد و در صبا نیز صحبت از تمرین نکردن بود.

- بحث صبای قم اعتصاب نبود و تمرین تعطیل نشد. مشکلات مالی و بی‌پولی بسیار ناراحت‌کننده بود و از این بابت اعتراض داشتیم، مسئولان نیز قول‌هایی دادند که به آن امیدواریم.

 

* فعلاً با کریم انصاری‌فرد و بایرامی برای آقای گلی شریک هستی.

- به اندازه کافی آقای گل شده‌ام و بیشتر از آن‌ که به این موضوع فکر کنم دنبال این هستم که به صبا کمک کنم. حالا اگر آقای گل شوم هم چه بهتر.

 

* به نظر تو چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

- رقابت در صدر جدول بالاست و در این چند هفته پایانی لیگ برتر هر تیمی که اشتباه نکند و تمرکز کافی داشته باشد به مقام قهرمانی می‌رسد. رقابت بین استقلال، فولاد خوزستان، نفت و سپاهان است.

 

* تو دوست داری کدام تیم قهرمان شود؟

- استقلال، اینکه پرسیدن ندارد. از صمیم قلب دوست دارم استقلال تهران قهرمان شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها