کد خبر: ۲۰۶۱۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند جاعلان و کشف 262 سند جعلی در رباط کریم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ گلزاری در تشریح این خبر گفت: بر اساس اطلاعات بدست آمده مبنی بر فعالیت باندی از سارقان خودرو که در جعل اسناد دولتی و دفترخانه‌ای فعالیت داشته، دستگیری آنان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه سارقان یکی از متهمان را که مشغول اوراق کردن خودرو بود، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها 286 سند دولتی و دفترخانه‌ای، یک مهر ژلاتینی دفترخانه رسمی کشف شد که برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی رباط کریم منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب تهران در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک رباط کریم، مشخص شد 262 فقره سند، جعلی و خودرو نیز سرقتی است که در یک عملیات دیگر 2 عضو دیگر باند جاعلان اسناد دولتی دستگیر و به اوراق خودروهای سرقتی و جعل اسناد اعتراف کردند.

گلزاری در مورد دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند گفت: در این پرونده مسئول یکی از دفترخانه‌های رسمی شهر رباط کریم که با این باند در ارتباط بود، دستگیر و دفترخانه وی نیز توسط اداره ثبت و اسناد پلمب و چهار متهم دستگیر شده به همراه پرونده، مدارک و اسناد کشف شده تحویل مقام قضایی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها