کد خبر: ۲۰۶۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
یکی از نمایندگان پارلمانی جریان صدر با تاکید بر این که هدف اصلی انجام حملات تروریستی در عراق ایجاد تفرقه در این کشور است، موساد و آمریکا را عاملان پشت پرده به رگبار بستن 22 زائر شیعه در راه سوریه دانست.

به گزارش 598 به نقل از فارس از خبرگزاری "النخیل"، "مها الدوری" نماینده پارلمانی جریان صدر با محکوم کردن جنایت "النخیب" و به رگبار بستن 22 زائر شیعه عازم سوریه اعلام کرد که "موساد" و نیروهای آمریکایی در پشت پرده این جنایت قرار دارند و هدف آنها فتنه انگیزی و تلاش برای تداوم اشغالگری در عراق است.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر آمریکایی مسئول حادثه النخیب هستند و هدف آنها از این اقدام ایجاد تفرقه در ملت عراق، بازگشت آنها به نقطه اول و در دام درگیری داخلی انداختن است.

این نماینده جریان صدر تصریح کرد که هدف از این اقدام نیز توجیه ابقای اشغالگران در خاک عراق است. آنها می خواهند با ناامن کردن عراق بویژه در آستانه فرا رسیدن موعد مقرر برای عقب نشینی از عراق بهانه ای برای ابقای خود بتراشند.
 
وی افزود: اما ملت عراق هوشیار و دارای درایت است به همین دلیل راه را برای تمام کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه در عراق هستند را خواهند بست و چنین اقداماتی نمی تواند عراقی ها را از اخراج اشغالگران و مبارزه با تروریسم منصرف کند.
 
دوشنبه گذشته یک گروه تروریستی با پوشیدن لباس نظامی عراق، راه را بر اتوبوس زائران شیعه عراقی که برای زیارت مرقد حضرت زینب (س) عازم سوریه بود، بستند و پس از گرفتن تمامی تلفنهای همراه آنها به بهانه های واهی و امنیتی، مردان حاضر در این اتوبوس را که به 22 نفر بودند، پیاده و به رگبار بستند. این افراد قصد داشتند که اتوبوس حامل زنان و کودکان را نیز بربایند اما بدلیل آنکه رانندگان دو کامیون که بطور تصادفی متوجه این حمله تروریستی شده بودند و به نیروهای امنیتی عراق اطلاع داده بودند، این تروریست ها بلافاصله فرار کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها