کد خبر: ۲۰۶۰۶۵
زمان انتشار: ۲۳:۱۷     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

دیدار ملوان و استقلال در حالی به پایان رسید که هواداران انزلی‌چی در پایان بازی خطاب به برخی از اعضای کادر فنی تیم تهرانی می‌گفتند که اینجا انزلی است و شما نباید حریف را دست کم می‌گرفتید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه دوم دیدار ملوان و استقلال از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر که در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود ملوان به پایان رسید، حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

در آغاز نیمه دوم هواداران اندک استقلال در ورزشگاه تختی تونی کاروالیو را تشویق کردند.

پس از اینکه آبی‌پوشان تهران اولین گل‌شان را در این دیدار به ثمر رساندند هواداران ملوان با شعار "عیبی یخ!" نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

هاشم بیگ‌زاده وقتی که با تونی کاروالیو تعویض شد، روی نیمکت ذخیره‌ها ننشست و مستقیم به رختکن استقلالی‌ها رفت. به نظر می‌رسد مصدومیت دلیل این کار بیگ‌زاده بوده است.

شعارها علیه مهدی رحمتی در نیمه دوم دیدار ملوان و استقلال ادامه داشت.

امیر قلعه‌نویی در یک صحنه نسبت به بازی دغاغله بازیکن ملوان معترض بود. تکل خشن این بازیکن روی مهدی نظری باعث شد تا قلعه‌نویی به شدت خشمگین شود و به این بازیکن اعتراض کند.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ از حاضران این دیدار بود.

با پایان یافتن این دیدار هواداران ملوان با صدا کردن برخی از اعضای کادر فنی استقلال به آنها می‌گفتند که اینجا انزلی است و نباید ملوان را دست کم می‌گرفتند.

پس از این دیدار تماشاگران ملوان بازیکنان تیم‌شان را به شدت مورد تشویق قرار دادند و البته بازیکنان این تیم هم با رفتن به سمت تماشاگران به ابراز احساسات آنها پاسخ دادند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها