کد خبر: ۲۰۶۰۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
هافبک گلساز تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم در بازي برابر صبا بتوانم گل بزنم يا گل بسازم اما بعد از آن براي من حاشيه نسازند. الان به نقطه‌اي رسيده‌ايم که اصلا نمي‌شود به چيزي غير از پيروزي فکر کنيم.
پيام صادقيان درباره بازي جمعه برابر صبا گفت: به نقطه‌اي رسيده‌ايم که نمي‌توانيم به غير از پيروزي در اين بازي فکر کنيم. نه اينکه قبل از اين طور ديگري بود اما در بازي آخرمان کمي از نظر بدني دچار مشکل شديم ولي با تمريناتي که در روزهاي اخير داشتيم از اين جهت در فرم خيلي خوبي هستيم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: شرايط طوري است که حتي فکر نمي‌کنم اگر پيروز نشويم چه خواهد شد. الان بچه‌ها با وجود مشکلاتي که داشته‌اند به اين فکر مي‌کنند که چگونه با بهترين شرايط خودشان به اين بازي و سه بازي بعد از آن وارد شوند.

هافبک تکنيکي پرسپوليس درباره غيبت محروماني چون سيد جلال حسيني و محسن مسلمان خاطرنشان کرد: بازيکنان ارزشمندي را در اختيار نداريم ولي آنطور نخواهد بود که کم بياوريم چون آنقدر نفر خوب داريم که جانشين شوند. در حال حاضر آنچه اهميت دارد، اين است که بچه‌ها با تساوي فولاد و نفت هم انگيزه بيشتري پيدا کرده‌اند و به طور قطع ديگر رقبا هم امتياز از دست خواهند داد و ما بايد از اين فرصت استفاده کنيم.

صادقيان در پايان درباره مثلثي که بين او، خلعتبري و عاليشاه تشکيل شده بود و درباره آن زياد صحبت مي‌شد، اضافه کرد: عاليشاه کمي بد آورد. مدتي هم براي خود من مشکلاتي بوجود آمد که ديگر تمام شد، اما مهم نيست که کداميک از ما کار را تمام مي‌کند. مساله اصلي موفقيت تيم است و ما در تيم خودمان مثلث‌هاي زيادي داريم. شخصا اميدوارم در اين بازي بتوانم گل بزنم و پاس گل بدهم و البته آرزو مي‌کنم بعد از آن دوباره براي من حاشيه نسازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها