کد خبر: ۲۰۵۹۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سخنگوی جامع نمایندگان ادوار ضمن محکوم کردن اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا در امور داخلی ایران گفت: وزارت خارجه باید پاسخ روشنی را به این گونه مداخله‌جویی‌ها بدهد.
محمد عظیمی سخنگوی جامع نمایندگان ادوار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس به ارزیابی مداخله‌جویی آمریکا درباره امور داخلی ایران پرداخت و گفت: ملت ایران در مقاطع مختلف تاریخ شاهد مداخلات ناروا و نابجای آمریکا بوده‌ایم که این امر نه تنها درباره ایران که درباره سایر کشورهای جهان نیز وجود داشته است.

وی ادامه داد: مداخلات آمریکا در زمانی صریح‌تر و تهاجمی‌تر بوده و در زمانی تنها به اظهارنظر اکتفا کرده است اما آمریکا باید بداند که این مداخلات در امور داخلی ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند و ایران کشوری نیست که تحت تاثیر مداخلات قرار بگیرد.

عظیمی با اشاره به استقلال و هویت ایران اسلامی تصریح کرد: ایران کشوری است که از استقلال نظر و هویت برخوردار است بنا براین سخن‌افکنی مقامات آمریکایی تاثیری در امور داخلی ایران نخواهد داشت و وزارت خارجه باید پاسخ روشنی را به این گونه مداخلات بدهد.

وی ضمن محکوم کردن بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا در زمینه آزادی سران فتنه گفت: وزارت خارجه به گونه‌ای به ملت آمریکا پاسخ دهد که کشورهای غربی و به ویژه آمریکا به خود اجازه ندهند که اینگونه در امور داخلی ایران اظهارنظر کنند.

سخنگوی جامعه نمایندگان ادوار در پایان خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که فتنه 88 با هدایت آمریکایی‌ها و سران استکبار جهانی صورت گرفت که حمایت سران آمریکایی از آزادی سران فتنه هدایتگری آنان را در قضایای 88 به اثبات رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها