کد خبر: ۲۰۵۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
این دانشگاه، سالهاست که مراسم تودیع به خود ندیده و ظاهرا دلایلی چون، کشف اسنادی مبنی بر دخالت در اغتشاشات ، سیاستهای نفتی و... نیز ظرفیت کافی را برای برپایی چنین مراسمی ندارند.

به گزارش 598 به نقل از "صراط" هر چند کارکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی، تبیین پارادایم و نظارت بر دستگاه ها برای حرکت در این چارچوب است اما تا به حال این مهم به دو دلیل محقق نشده است :

سرویس سیاسی صراط نیوز/ اول اینکه؛ اختصاص 90 درصد توان شورا در مورد مسائلی چون، عزل و نصبها، تعیین مناسبتها و... و متاسفانه، تمرکز کمتر از ده درصدی توان شورا در مورد مسائل کلان و پارادایم سازی که البته این مقدار وقت و انرژی نیز به علت عدم توانایی ظرفیت سازی در سازمانها توسط مدیران ذی ربط هدر رفته و ضمانت اجرای آن مصوبات به حداقل رسیده است.

دوم اینکه؛ به دلیل کج روی ها و کج سلیقه گی های برخی مدیران کلان در دستگاه ها و مخصوصا دانشگاه ها، موجب شده تا شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای تمرکز بر روی مسائل مهم و پرداختن به وظیفه اصلی خود، سطح کار خود را تا حد برخورد با مدیران کاهش داده تا مانع انحطاط دستگاه تحت مدیریت آنان شوند که البته در این امر نیز چندان توفیقات خاصی نداشتند.

"دانشگاه آزاد اسلامی" که در سالهای اخیر، بدون مجوز، تغییر کاربری داده و به "دانشگاه خیلی آزاد غیر اسلامی" مبدل گشته، یکی از مصادیق بارز دستگاه های فوق می باشد.

این نهاد(خصوصی موقوفی آزاد...) با توجه به عدم جابجایی در سطح مدیریت کلان آن، همواره فرصت مناسبی را مبنی بر طراحی شعار "مرگ بر دیکتاتور" به دست دشمنان نظام داده است که البته هزینه مهار آن را هم، نظام منهای دانشگاه آزاد پرداخته است. این دانشگاه، سالهاست که مراسم تودیع به خود ندیده و ظاهرا دلایلی چون، کشف اسنادی مبنی بر دخالت در اغتشاشات ، سیاستهای نفتی و... نیز ظرفیت کافی را برای برپایی چنین مراسمی ندارند.

هرچند در این مدت در ازای افشای سیاستهای نادرست دانشگاه آزاد، هزینه های سنگینی پرداخته شده است اما این بار امت حزب الله تمام عزم خود را جزم کرد و در انتخاباتی پر هزینه، گروهی را برگزید که شاید بتواند درحد تغییر فرد در سطح مدیریت کلان این دانشگاه کاری از پیش ببرد.

متفکرین این گروه منتخب، بعد از چندین سال تامل و تدبر به این نتیجه رسیدند که باید در جمع اعضای تصمیم گیر این دانشگاه یعنی هیئت امنای آن، عده ای را به زور حکم رئیس جمهور تزریق کرد تا شاید بتوانند بعد از این رخنه در این قضیه فائق آیند.

حال باید منتظرماند و دید که آیا با این تدابیر می توانند در موعد مقرر به تغییر شخص شخیص آقای جاسبی از مسند ریاست دانشگاه آزاد(اسلامی!) نائل آیند یا خیر؟

قطعا امت حزب الله نیز برای توفیق یافتن این دوستان در ضربه زدن به پاشنه آشیل برخی، دعا می کنند تا شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با فراغ بال بیشتری برای انقلاب کردن در حوزه فرهنگی که خاستگاه آن دانشگاه است، طرح ریزی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اگر دوباره این پسته خور انتخاب بشه از رسوایی سیصدهزارمیلیاردریالی هم برای کشور بدتر است!! خدا بدور
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها