کد خبر: ۲۰۵۹۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه مس کرمان مي‌گويد شواهد و مدارکي را در اختيار دارد که عواملي بيروني باعث قعرنشيني تيم فوتبال اين باشگاه در جدول رده‌بندي سيزدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر شده‌اند.

"اکبر ايرانمنش" با بيان اين مطلب عنوان کرد: فدراسيون بايد جلوي اين عوامل را مي‌گرفت که مس به اين روز دچار نشود.

به گزارش ايسنا، ايرانمنش درباره آخرين شرايط تيم فوتبال مس کرمان در آستانه بازي با سپاهان اصفهان اظهار کرد: تيم ما بعد از شکست برابر تراکتورسازي در فينال جام حذفي تمريناتش را مرتب انجام داده است و بازيکنان مصمم هستند تا بتوانند مقابل سپاهان حداکثر امتياز را کسب کنند و به آينده اميدوار بمانند.

وي درباره احتمال شکست خوردن مس برابر تيم سپاهان خاطرنشان کرد: مگر تيم ما برابر ديگر تيم‌هاي بالاي جدول مثل استقلال، تراکتورسازي و فولاد بد بازي کرد؟ مس کرمان واقعا چيزي کمتر از تيم‌هاي صدر جدول ندارد و کارشناسان هم اذعان دارند که تيم ما بايد در رده اول تا هشتم جدول قرار مي‌گرفت ولي به خاطر بعضي از مسائل پيش آمده به انتهاي جدول رسيديم.

مديرعامل باشگاه مس در پاسخ به اين سئوال که اگر مس به ليگ دسته اول سقوط کند، آينده اين تيم چه مي‌شود، تاکيد کرد: ما به سقوط فکر نمي‌کنيم. ضمن اينکه آينده را آينده مشخص مي‌کند و بايد منتظر تصميمات هيات مديره و مديران بالاتر بمانيم.

ايرانمنش در ادامه درباره اين‌ که فدراسيون فوتبال براي باقي ماندن مس در ليگ برتر قول همکاري داده و ممکن است اين تيم با کمک فدراسيون در ليگ برتر بماند، گفت: اين ديگر به سياست فدراسيون فوتبال بستگي دارد که چه سياستي را اعمال کند. ما دلايل و مدارک مختلف و متعددي داريم که عواملي خارج از اراده باشگاه باعث لطمه خوردن ما شده است و ما اين دلايل را به فدراسيون فوتبال ارائه کرده و حتي به آنها نامه هم نوشته‌ايم. بايد جلوي اين مسائل که به ما لطمه زده است، گرفته مي‌شد تا مرحله دوم و مرحله سوم اين اتفاقات رخ ندهد.

مديرعامل باشگاه مس در پاسخ به اين سوال که خواسته باشگاه مس در قبال اين لطمه‌ خوردن‌ها چيست، يادآور شد: ما اين خواسته را با فدراسيون فوتبال مطرح مي‌کنيم.

ايرانمنش در پايان درباره احتمال خريد امتياز يک تيم ليگ برتري از طرف باشگاه مس در صورت سقوط به ليگ دسته اول هم گفت: هنوز به سقوط فکر نمي‌کنيم و تا روز آخر هم تسليم نمي‌شويم؛ ضمن اينکه اين مسائل در حيطه اختيارات من نيست و بايد اعضاي هيات مديره درباره آن تصميم بگيرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها