کد خبر: ۲۰۵۹۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا با تمجيد از بازيکنانش مي‌گويد شايد خطا روي ليونل مسي پشت محوطه جريمه بوده باشد.

در آغاز مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه شنبه) بارسلونا موفق شد در زمين منچسترسيتي به برد ارزشمندي دست يابد و با نتيجه‌ دو بر صفر به پيروزي برسد.

خراردو مارتينو پس از پيروزي تيمش برابر منچسترسيتي در نشست خبري، گفت: فکر مي‌کنم بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و به جز 10 دقيقه‌ در نيمه نخست در باقي دقايق مسابقه توپ و ميدان را در اختيار خود داشتيم و بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. با اين وجود هنوز هيچ اتفاقي نيفتاده و بايد آرام باشيم و اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنيم. هيچ زماني براي استراحت نداريم، زيرا بايد از هم اکنون به فکر بازي بعدمان در ليگ باشيم. ما در هر تورنمنتي اهداف خاصي داريم که آنها را دنبال مي‌کنيم. ممکن است در بازي‌هاي بعدي‌مان بهتر از آن چيزي که امشب (ديشب) ديديم باشيم يا اين که بدتر باشيم. در هر صورت نبايد بنشينيم و استراحت کنيم، زيرا بازي‌هاي ما فشرده است.

سرمربي بارسلونا درباره صحنه مشکوک اين مسابقه که داور خطا روي ليونل مسي را پنالتي تشخيص داد، گفت: احتمال دارد خطايي که روي مسي رخ داده بيرون از محوطه جريمه بوده باشد، اما اين حقيقت هم وجود دارد که وقتي سسک فابرگاس به پيکه پاس داد مدافع ما در موقعيت آفسايد قرار نداشته و گل ما سالم بوده باشد. من عادت ندارم درباره داوري‌ها صحبت کنم يا سعي مي‌کنم خيلي کم در اين‌باره صحبتي کنم، چرا که صحبت درباره داوري شما را به هيچ چيزي نمي‌رساند.

سرمربي بارسلونا درباره عملکرد ليونل مسي، گفت: فکر مي‌کنم کل تيمم در اين ديدار نمايش خوبي از خود داشته است و مسي توانست در چندين صحنه کيفيت خود را نشان دهد که تلاش زيادي در خط حمله انجام داد و هر زماني که تيم توپ را از دست مي‌داد به کمک ساير بازيکنان مي‌آمد.

مارتينو در پايان گفت: منچسترسيتي بازي خود را بر پايه توپ برنامه‌ريزي کرده بود و آنها توانستند چندين صحنه روي دروازه‌ ما خطرناک ظاهر شوند. بايد جلوي اين روش آنها در بازي برگشت را بگيريم. از قبل مي‌دانستيم که مالکيت توپ در اين ديدار چقدر مهم و تاثيرگذار خواهد بود و وقتي توپ را از منچسترسيتي بگيريم آنها نمي‌توانند ديگر بازي هميشگي خود را انجام دهند.

بازي برگشت دو تيم سه هفته‌ آينده در ورزشگاه نوکمپ برگزار مي‌شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها