کد خبر: ۲۰۵۷۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام مشکلات‌مان را فراموش کرده و فقط به 12 امتياز باقيمانده فکر مي‌کنيم.

محمد نوري در خصوص بازي مقابل صباي قم اظهار داشت:‌ با توجه به حساسيت ديدارهاي پاياني ليگ برتر، ما هم بازي بسيار سخت و شايد يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي ليگ برتر را برابر صبا داريم اما به هيچ چيزي جز گرفتن 12 امتياز فکر نمي‌کنيم تا بازي‌ها را با خاطره خوش تمام کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ صبا هم تيم با انگيزه و با تجربه‌اي است و هميشه در تهران براي ما خطرناک بوده اما ما سه امتياز اين بازي را مي‌خواهيم تا در بالاي جدول سر و سامان بگيريم. به چيز ديگري جز موفقيت در چهار بازي فکر نمي‌کنيم و ديگر با مشکلات و تنهايي کنار آمديم.

نوري در پاسخ به اين سئوال که ماجراي شکايت پس از بازي با صبا از باشگاه پرسپوليس چيست، تاکيد کرد: من هم نمي‌دانم، واقعاً ماجراي شکايت از باشگاه و گرفتن وکيل خنده‌دار است. نمي‌دانم چه کسي اين موضوع را مطرح کرده و واقعاً متعجبم. من گفتم پس از صحبت‌هاي پروين و همچنين اتفاقات اخير، به هيچ چيزي جز موفقيت پرسپوليس فکر نمي‌کنيم و با قدرت کار خودمان را دنبال مي‌کنيم اميدوار هم هستم با انتشار چنين مطالبي، تمرکز تيم ما را بر هم نزنند.

کاپيتان قرمزپوشان درباره از دست دادن امتياز‌ توسط تيم‌هاي بالاي جدولي نيز گفت: اين خبر خوبي براي ما بود اما ما بايد به بازي‌هاي خودمان نگاه کنيم و تمرکز کنيم موقعي مي‌توانيم به نتايج تيم‌هاي ديگر فکر کنيم که خودمان هم برنده باشيم. اميدوارم که در بازي با صبا به امتياز لازم برسيم و به بالاي جدول برويم.

وي در مورد پيش‌بيني خودش از وضعيت پرسپوليس در انتهاي ليگ برتر نيز تصريح کرد: خوشبختانه بچه‌ها با هم يکدل هستند و اين مي‌تواند براي پرسپوليس خوب باشد. با همه چيز کنار آمديم اما هواداران مثل هميشه روز جمعه يار ما باشند، قطعاً‌ با وجود آنها انگيزه ما چندين برابر مي‌شود و من مطمئن هستم که تک تک هواداران شرايط پرسپوليس را درک مي‌کنند. همانطور که بازيکنان به خاطر هواداران شرايط را درک کرده‌اند و با انگيزه چندين برابر تمرين مي‌کنند تا به خواسته خود در ليگ برتر برسند. هر اتفاقي امکان دارد بيفتد و ما هرگز نا اميد نيستيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها