کد خبر: ۲۰۵۷۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي معتقد است که تيمش مثل هر هفته بازي خواهد کرد و شيوه بازي بارسلونا را غيرمعمولي دانست.

مانوئل پيگريني پيش از ديدار امشب تيمش مقابل بارسلونا در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: اين ديدار، محک بزرگي براي ما است اما بايد در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا انتظار آن را بکشيم. فصل خوبي داريم اما اکنون بازي‌هاي مهمي در پيش داريم. به شيوه بازي اعتقاد دارم اما مي‌توان تغييراتي ايجاد کرد و به شيوه‌اي متفاوت بازي کرد. امشب همان تيمي را خواهيد ديد که هر هفته مي‌بينيد؛ هرچند نمي‌توانيم بازيکنان بزرگي مثل مسي و سايرين را ناديده بگيريم.

وي ادامه داد: هواداران امشب شب بزرگي را شاهد خواهند بود؛ آنها در تمام فصل از ما حمايت کرده‌اند و شيوه بازي ما را دوست دارند. 15 سال پيش در دسته سوم بازي مي‌کرديم اما اکنون زمان آن رسيده که از بازي خودمان لذت ببريم.

سرمربي منچسترسيتي خاطرنشان کرد: مهار مسي مشکل است؛ او يکي از برترين‌هاي دنيا است و تفاوت‌هاي زيادي با سايرين دارد اما فکر نمي‌کنم بارسلونا فقط مسي باشد. اگر مسي را سخت کنترل کنيم، ساير بازيکنان گل مي‌زنند.

وي اضافه کرد: آگوئرو در ترکيب تيم نخواهد بود؛ هرچند شايد هفته آينده به موقع به بازي‌ها برسد. غيبت او نقص بزرگي براي تيم است. بارسا تيم منحصر به فردي است و شکست دادن آنها در خانه براي ما بسيار مهم است. بارسا به شيوه معمولي فوتبال بازي نمي‌کند. آنها فيناليست کوپا‌دل‌ري، صدرنشين لاليگا و يکي از تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان هستند. شايد آنها بهترين تيم دنيا باشند. مسائل تاکتيکي مهم‌ترين مسئله در اين مسابقه خواهد بود.

پيگريني گفت: توره بازيکن بسيار مهمي براي ما است. مهم نيست که در کنار چه کسي بازي کند، او هر کاري بخواهد در زمين انجام مي‌دهد. او مي‌تواند از لحاظ دفاعي بسيار خوب کار کند و توانايي‌هاي زيادي دارد.

وي تأکيد کرد: اگر فقط اين فصل را در نظر بگيريم؛ تنها يک باشگاه در منچستر وجود دارد و آن هم ما هستيم اما نمي‌توانيد موفقيت‌هاي يونايتد را در سال‌هاي گذشته فراموش کنيد. امسال براي کسب چهار جام مبارزه مي‌کنيم. بايد صبور باشيم؛ زيرا نمي‌توانيد يک روزه تيم را تغيير دهيد. بايد اين فلسفه شيوه بازي را حفظ کنيم و براي اين کار به زمان نياز داريم. هدف ما ادامه پيشرفت با کسب قهرماني‌هاي زياد است.

سرمربي شيليايي گفت: به نظر من آوردن ناواس به سيتي تصميم بسيار خوبي بود زيرا به خاطر سرعتي که دارد، به خوبي با فوتبال انگليس هماهنگ شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها