کد خبر: ۲۰۵۶۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: باید 3 امتیاز دیدار مقابل ملوان را کسب کنیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده پس از پایان تمرین تیم فوتبال استقلال، در مورد بازی این تیم مقابل ملوان، اظهار داشت: بازی دشواری داریم. تیم ملوان خوب و جوان است. مخصوصا خط حمله این تیم بازیکنان قدرتمندی دارد. حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد ما باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم و بتوانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه خط دفاعی برای مهاجمان ملوان چیست، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مقابل آنها خوب بازی کنیم امشب فیلم بازی آنها را آنالیز خواهیم کرد و کادر فنی هم نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند.

مدافع آبی‌پوشان در مورد اینکه قلعه‌نویی چه نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرده، یادآور شد: او به ما گفته است که آرامش را حفظ کنید. سرمربی تیم‌مان گفته که ملوان تیم خوبی است اما با حفظ آرامش باید 3 امتیاز بازی را کسب کنیم تا در یک ماه آینده بتوانیم با آرامش بیشتری تمرین کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

عمران‌زاده در مورد اینکه با تساوی نفت و فولاد چقدر شانس قهرمانی استقلال افزایش یافته، گفت: ما کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم اگر بتوانیم خودمان در تمام بازی‌ها 3 امتیاز را کسب کنیم کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها