کد خبر: ۲۰۵۶۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
جلسه کميته پيشکسوتان پرسپوليس با حضور برخي از بازيکنان سابق اين تيم و علي پروين برگزار شد. با يکي از حاضران در اين جلسه پيرامون مسائل پرسپوليس صحبت کرديم.

عليرضا امامي‌فر سرمربي جوان و موفق سابق پارسه در اين رابطه مي‌گويد:« جلسه خيلي خوبي بود که با حضور بزرگاني چون پروين، مايلي‌کهن، استيلي و عابدزاده برگزار شد. ما پيرامون مسائل پرسپوليس صحبت کرديم و خروجي جلسه‌مان اين شد که آقاي پروين تاکيدداشتند که بايد از پرسپوليس و دايي حمايت کنيم تا اين تيم به سرمنزل مقصودش برسد.»

امامي‌فر در ادامه مي‌گويد:« به نظر من پرسپوليس متعلق به مردم است و بايد شرايط خوبي براي اين تيم فراهم شود تا باعث شادي مردم شود، مردمي که هميشه در سرما و گرما از اين تيم حمايت کردند و باعث موفقيت اين تيم شده‌اند. من به عنوان عضو کوچکي از اين تيم هميشه خواستار موفقيت پرسپوليس و شادي مردم هستم.»

همچنين بازيکن سابق پرسپوليس و شالواي برژيک در پايان مي‌گويد:« به نظر من آقاي دايي بايد با مديريت خوبش تيم را کنترل کند و نگذارد حاشيه‌ها بر تيم غلبه کنند. بازيکنان پرسپوليس هم بايد پيش از هر چيز به فکر موفقيت تيم باشند و اين چند بازي را با تمام وجود به خاطر مردم هم که شده تلاش کنند تا پرسپوليس به قهرماني برسد. بعد از پايان ليگ وقت براي اعتصاب و گرفتن پول زياد است. به هر حال اگرچه شرايط آنها قطعا سخت است که اين اتفاقات افتاده است اما بازيکنان پرسپوليس هميشه به گفته خودشان به خاطر مردم از خيلي از پيشنهادات صرفه‌نظر کرده و براي اين تيم تلاش کرده‌اند اين چند بازي را دندان سر جگر بگذارند و صبور باشند.»



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها