کد خبر: ۲۰۵۵۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال از احمد صالحی داور دیدار آبی پوشان پایتخت با سایپای البرز عذرخواهی کرد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از ايرنا، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال گفت: من صحنه الفاظ رد و بدل شده را مشاهده نکردم اما وقتی در جریان آن قرار گرفتم تذکر جدی دادم.

 

وی افزود: نمی دانم چه لفظی به کار برده شده اما اعتقاد دارم داوران ما جزو پاکترین قشرها هستند و زحمات زیادی متحمل می شوند. اگر اتفاقی رخ داده است عذر خواهی می کنم.

 

در جریان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپا البرز سیاوش اکبرپور بازیکن استقلال به احمد صالحی داور مسابقه توهین کرد که البته این داور متوجه این رفتار بازیکن استقلال نشد.

 

سرمربی تیم استقلال گفت: اعضای این تیم حس همبستگی و عرق تیمی بیشتری پیدا کرده اند و می دانند که 4 بازی مهم در لیگ برتز و 6 بازی در آسیا پیش رو داریم و باید استقلال گونه بازی کنند.

 

قلعه نوبی درباره دیدار روز چهارشنبه استقلال تهران مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ملوان تیم با برنامه ای است و بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان را تماشا کردم. آنها مربی بزرگ و جوانان شایسته ای دارند و با توجه به اینکه میزبان هستند کار ما دشوار خواهد بود.

 

وی افزود: البته ما اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم. به نظرم کیش مکان مناسبی برای برگزاری مسابقات است و ای کاش دیدار نهایی جام حذفی و بازی های ملی در آنجا برگزار شود؛ چرا که امکانات خوبی دارد و زیرساخت های این جزیره به خوبی متحول شده و قابل مشاهده است.

 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم با توجه به شرایط موجود و در حالی که لیگ در حال تمام شده است هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم اما حس همبستگی در بیم بازیکنان بیشتر شده است.

 

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم استقلال مقابل ملوان گفت: آندرانیک تیموریان در این بازی غایب خواهد بود و به احتمال فراوان خسرو حیدری نیز به این بازی نمی رسد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اعتقاد دارم هر 4 بازی پیش روی ما مقابل تیم های ملوان بندرانزلی، نفت تهران، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز دشوار است اما باید زیبایی های فوتبال را دید.

 

قلعه نویی افزود: در سال 1381 هم یک بازی جوانمردانه انجام شد اما باید آینده فوتبال را ببینیم و نباید به دنبال تلافی و انتقام باشیم. شعار فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) هم بازی جوانمردانه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها