کد خبر: ۲۰۵۴۵۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز مي‌گويد که نياز مبرمي به مصطفي اکرامي داشته است ولي به خاطر مردم آذربايجان با جدايي وي موافقت کرده است.
مهدي تارتار در خصوص موضوع حضور مصطفي اکرامي در تيم تراکتورسازي به عنوان يار کمکي در مسابقات آسيايي اظهار داشت: واقعا نياز مبرمي به مصطفي اکرامي داريم و دوست نداشتيم وي را از دست بدهيم ولي موضوع تراکتورسازي و مردم تبريز مطرح است و با توجه به احترام به مردم تبريز و تيم تراکتورسازي بر خلاف ميل باطني‌ام رضايتم را از پيوستن مصطفي اکرامي به عنوان يار کمکي اعلام کردم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: سر بلندي تيم تراکتورسازي و خوشحالي مردم آذربايجان آرزوي ما است.

تارتار در خصوص وضعيت تيم‌شان بيان کرد: خدا را شکر جايگاهي که مدنظر داشتيم در حال حاضر به دست آورده‌ايم و مهم‌تر اين است که اين جايگاهمان را تا پايان فصل حفظ کنيم. کار سختي پيش‌رو داريم و ان‌شاءالله با توکل به خدا و تلاش بازيکنان به هدفمان دست يابيم.

سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز درباره برنامه اين تيم در آينده بيان کرد: ما به بازيکنان تا دهم اسفند ماه استراحت داده‌ايم و دهم اسفند تمريناتمان را شروع خواهيم کرد و احتمالا اردوي يک هفته‌ اي را در يکي از شهرها برگزار خواهيم کرد.

توني اوليويرا، سرمربي تيم تراکتورسازي پس از تماشاي ديدار گسترش فولاد مقابل سايپا البرز،‌ مصطفي اکرامي و کاوه رضايي را به عنوان يار کمکي انتخاب کرده بود که امروز (دوشنبه) سرمربي تيم گسترش فولاد با پيوستن مصطفي اکرامي به تراکتورسازي موافقت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها