کد خبر: ۲۰۵۴۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تيم ما به يک بازيکن متکي است و در غير اين صورت بايد فاتحه تيم را مي‌خوانديم.
حسين کعبي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد تساوي يک بر يک تيمش مقابل داماش گيلان گفت: بازي بسيار خوبي انجام داديم. در نيم فصل دوم يکي از بازي‌هايي بود که هم خوب بوديم و هم بايد نتيجه مي‌گرفتيم اما متأسفانه گل اول را دريافت کرديم و در نهايت با موقعيت‌هاي بي‌شماري که از دست داديم مسابقه با تساوي به پايان رسيد. حقمان در اين ديدار مساوي نبود.

وي در مورد درگيري‌اي که بين بازيکنان اين تيم پس از دريافت گل از داماش گيلان به وجود آمد، اظهار داشت: اين افراد نه طرفدار استقلال خوزستان و نه هواداران فولاد خوزستان هستند. خودمان هم نمي‌دانيم آنها براي چه به ورزشگاه مي‌آيند. آنها به ما فحاشي نکردند اما بين خودشان درگيري به وجود آمد که نمي‌دانم دليلش چيست.

کعبي در پاسخ به اين سؤال که آيا نبود ايمان مبعلي روي کار آنها تأثير گذاشت، گفت: يک تيم روي يک بازيکن نمي‌چرخد. فوتبال بازي 11 نفره است. اگر حسين کعبي يا ميلاد ميداودي در ترکيب نباشند و تيم شکست بخورد بايد فاتحه فوتبال را خواند. ايمان مبعلي به عنوان يک بزرگتر براي تيم زحمت کشيد اما فوتبال بازي 11 نفره است و ساير نفرات با تلاشي که انجام مي‌دهند جاي خالي اين بازيکن را پر مي‌کنند.

مدافع استقلال خوزستان در پاسخ به اين سؤال که آيا تيمش در ليگ برتر ماندگار مي‌شود، تأکيد کرد: چرا اين اتفاق نيفتد؟ ما با يک امتياز ديگر 30 امتيازي مي‌شويم و اين مسئله در حالي است که حريفان پايين جدولي نمي‌توانند امتيازات زيادي کسب کنند. اي کاش بازي‌هاي ما به صورت زنده پخش مي‌شد تا همه از کيفيت تيم اطلاع پيدا کنند. به هر حال فوتبال بازي گروهي است و اين اتفاقات در آن رخ مي‌دهد.

وي در مورد اينکه مسابقات ليگ برتر تا 7 اسفند تعطيل مي‌شود، عنوان کرد: اين مسئله در جهان بي‌نظير است. چطور مي‌شود که ليگ را يک ماه تعطيل مي‌کنند و 3 بازي پاياني برگزار نمي‌شود. به اروپا کاري نداريم، آيا در کشورهاي همسايه ما چنين مسئله‌اي مشاهده مي‌شود؟ اي کاش برنامه را به نحوي طراحي مي‌کردند که يا اين 3 بازي به پايان مي‌رسيد يا چنين فاصله زيادي به وجود نمي‌آمد.

کعبي تأکيد کرد: همين مسائل باعث دلزدگي مردم از فوتبال شده است. چرا استقلال و پرسپوليس مثل سابق هواداران زيادي را در ديدارهاي خود به ورزشگاه نمي‌کشانند؟ همين کارهايمان فوتبال را به اين روز انداخته است. به سمت نزول حرکت مي‌کنيم و سال به سال افت بيشتري داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها