کد خبر: ۲۰۵۳۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
دروازه بان ملی پوش و بوندس لیگایی کشورمان دوست دارد بداند که شایعه بازگشت رحمتی به تیم ملی تا حدی صحت دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خراسان ورزشی، دانیال داوري روزهاي نسبتا خوبي را در آلمان سپري مي‌کند. او در 2 بازي متوالي بهترين بازيکن تيمش شد و شنبه شب هم شاهد برد برانشوايگ در بوندس‌ليگا بود. شرايط داوري در اين تيم مناسب است و توانسته در يکي از سخت‌ترين ليگ‌هاي دنيا، عملکرد قابل‌قبولي داشته باشد.

 

دانیال درباره شرايطي‌که برانشوايگ دارد، مي‌گويد: «براي من دلچسب‌تر بود که د‌رکنار درخشش من تيم هم بتواند نتيجه بگيرد‌ اما به هيچ‌وجه نا‌اميد نيستيم و برد مقابل هامبورگ مي‌تواند نقطه اميدي براي بازگشت دوباره باشد.»

 

دانیال داوري قرار است براي بازي دوستانه تيم‌ملي ايران و گينه در ورزشگاه آزادي به تهران بيايد. مقدمات حضور اين بازيکن در تهران فراهم شده است: «مسئولان فدراسيون فوتبال با برانشوايگ در اين باره صحبت کرده‌اند و مشکلي براي حضور در اين مسابقه ندارم.‌3 روز قبل از بازي به تهران مي‌آيم. دلم براي ايران تنگ شده است.»

 

اما در اين روزها دانیال به دنبال جواب يک شايعه است. در هفته‌هاي درخشش او در برانشوايگ، برخي از رسانه‌ها عليه او موضع گرفتند و از احتمال بازگشت مهدي رحمتي به تيم ملي نوشتند.

 

پدر دانیال در اين باره مي‌گويد: «اتفاقا او در اين‌ مورد از من پرسيد و گفت آيا اين شايعات درست است که رحمتي به تيم ملي بازخواهد گشت؟ دانیال فقط دوست داشت بداند اين خبر درست است يا تنها شايعه است. او از رقابت با بازيکني هراس ندارد و مي‌گويد فضاي رقابتي را دوست دارد.»

 

جالب اين‌جاست که برخي از ايران با دانیال تماس گرفته و به او گفته‌اند‌ رحمتي به تيم ملي بازخواهد گشت. دانیال در اين‌باره مي‌گويد: «من تمام تمرکزم را روي بازي‌هاي برانشوايگ گذاشته‌ام و به برخي اخبار و نوشته‌ها توجه نمي‌کنم. دوست دارم وقتي بد هستم از من انتقاد شود ولي وقتي شما خوب باشيد، بعضي انتقادها آزارتان مي‌دهد.»‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها