کد خبر: ۲۰۵۳۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
بايد ديد با شروع اردوي تيم ملي آيا قلعه‌نويي و استقلالي‌ها تعامل لازم را با کارلوس کي‌روش خواهند داشت يا‌ ...

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، از ملاقات چند روز قبل کي‌روش و قلعه‌نويي کمتر خبري به بيرون درز کرد حتي بسياري از خبرنگاران از اين ملاقات خبر نداشتند و بعد از برگزاري آن هم متوجه نشدند جلسه کجا برگزار شده است.

 

طبق شنيده‌هاي ما جلسه فوق به همت يکي از دوستان مشترک طرفين که در آمريکا زندگي مي‌کند‌ برگزار شد و سرمربيان تيم ملي و استقلال سعي کردند مشکلات قبلي را حل کنند.

 

گفته مي‌شود قلعه‌نويي قول داده تا جايي‌که مي‌تواند به تيم ملي کمک کند و بازيکنانش را در اختيار کي‌روش قرار دهد اما برخلاف مطالبي که در روزنامه‌ها منتشر شد هيچ حرفي در‌ مورد مهدي رحمتي بين طرفين رد و بدل نشد.

 

قلعه‌نويي که گلايه‌هايي از کي‌روش داشت بيشتر از او صحبت کرد و در جايي گفت: «وقتي بحث مربي خارجي براي تيم ملي مطرح شد و فدراسيون‌‌‌‌ ‌3 گزينه را معرفي کرد من خودم به آقاي کفاشيان اسم کي‌روش را گفتم و تاکيد کردم‌ کي‌روش از دو گزينه ديگر بهتر است. در واقع من روي کارنامه و رزومه شما مطالعه کرده بودم. فدراسيون هم تصميم داشت مربي خارجي بياورد و وقتي آقاي کفاشيان از من پرسيد نظر تو چيست، گفتم کي‌روش از بقيه گزينه‌ها بهتر است. شما مي‌توانيد صحت اين قضيه را از خود رئيس فدراسيون جويا شويد.»

 

در‌ پايان سرمربي تيم‌ ملي با قلعه‌نويي دست داد و‌‌ آن‌ها مقابل گوشي موبايل دوست مشترکي ايستادند و عکس گرفتند. همان تنها عکسي که از اين ملاقات منتشر شد و در ‌اختيار يکي از سايت‌ها قرار گرفت.

 

جالب اين‌که قبل از نشست طرفين باشگاه استقلال قصد شکايت از کي‌روش را داشت اما با هشدار وزير ورزش مواجه شد و بعد هم علي فتح الله زاده گفت من نه به‌عنوان مديرعامل استقلال بلکه به عنوان شخص فتح الله زاده شکايت مي‌کنم که البته اين کار را هم نکرد. حالا بايد ديد با شروع اردوي تيم ملي آيا قلعه‌نويي و استقلالي‌ها تعامل لازم را با کارلوس کي‌روش خواهند داشت يا‌ ...‌‌‌‌‌‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها