کد خبر: ۲۰۵۲۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم از آبرساني به دورافتاده ترين روستاي استان قم خبر داد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم از آبرساني به دورافتاده ترين روستاي استان قم خبر داد و گفت: روستاي مهر زمين با مشكل شديد تامين آب مواجه بود كه با اجراي لوله گذاري و احداث ايستگاه پمپاژ مردم اين روستا از آب سالم و بهداشتي برخوردار شدند.

عبدالحميد توكلي بينا در مراسم افتتاح 287 طرح عمراني استان قم به تشريح پروژه هاي قابل افتتاح در بخش آب و فاضلاب پرداخت و افزود: در مجموع 5 پروژه در بخش آبفاي شهري و 2 پروژه در بخش آبفاي روستايي به بهره برداري مي رسد.

وي احداث مخازن 40 هزار متر مكعبي ذخيره آب براي مسكن مهر با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 400 ميليون تومان را از جمله پروژه هاي آبفاي شهري برشمرد و گفت: اين مخازن علاوه بر تامين آب مسكن مهر به عنوان ذخاير استراتژيك آب قم به شمار مي روند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به پروژه هاي آب و فاضلاب روستايي، گفت: روستاي مهر زمين با مشكل شديد تامين آب مواجه بود كه با اجراي 6 هزار متر لوله گذاري و احداث 2 ايستگاه پمپاژ مردم اين روستا از آب سالم و بهداشتي برخوردار شدند.

وي همچنين با اشاره به فرسودگي شبكه آب روستاي فردو افزود: كل شبكه آبرساني اين روستا با اعتبار يك ميليارد تومان تعويض شد ضمن اينكه همكاران ما اقدام به تعويض كل انشعابات اين روستا كردند.

توكلي بينا تاكيد كرد: با اجراي اين پروژه علاوه بر جلوگيري از پرت شبكه، مديريت فشار نيز به نحو مطلوبي در اين روستا انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها