کد خبر: ۲۰۵۲۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان مانند یک غنچه است که با اشک شوق ملت ایران زنده ماند، پیروز شد و باز هم پیروز خواهد ماند.
ایرنا، «جمشید مشایخی» روز یکشنبه در نشست خبری حامیان تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: خون بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان از خون ملت ایران است و ما همه حامی ورزشکاران خود خواهیم بود.

وی افزود: به اهل قلم، پهلوانان این مرز و بوم و چهره ای مانند «جهان پهلوان تختی» افتخار می کنیم اما می توانیم به جای یک تختی، هزار تختی در ایران داشته باشیم. من فوتبال را از چهار سالگی می شناسم و با این رشته غریبه نیستم.

مشایخی با تاکید بر فرهنگ بالای ملت ایران خاطرنشان کرد: ما ملت بافرهنگی هستیم و در هیچ کشوری به اندازه ایران در خصوص انسانیت صحبت نشده است. اگر هر کشور یک اسطوره دارد، ما هزاران هنرمند، پهلوان، ورزشکار و اسطوره داریم.

هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: در زندگی شخصی خود ابتدا از پهلوانان و سپس از اساتید خود درس آموخته امم. از تختی آموختم که وقتی حتی در مسابقه ای به پیروزی می رسی، به خاطر شکست حریفت غمگین شوی.

مشایخی با انتقاد شدید از رفتار رضا عطاران در آیین اختتامیه جشنوار فیلم فجر خطاب به وی گفت: آقای عطاران آیا واقعا شما برای خنده مردم حاضر هستید، هر کاری انجام دهید؟ شما می توانستید خود را از بالای درخت به پایین پرتاب کنید تا مردم بخندند اما حق نداشتید حرفی به زبان آورید که من از بیان آن شرم دارم. جالب آنجا است که آقایان به شما جایزه هم می دهند! حرف شما بسیار بد بود و به جای این حرف ها باید درس ادب بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که دیدارش با «لیونل مسی» به کجا انجامید، گفت: من کوچکترین فرد در بین ملت بزرگ ایران هستم و هیچگاه تاکیدی مبنی بر عزیمت به اسپانیا و دیدار با مسی نداشتم و همچنین دنبال مطرح کردن خودم نبودم.

وی تصریح کرد: همانطور که ما از توهین و بی احترامی به «جهان پهلوان تختی» ناراحت می شویم، بی احترامی به لیونل مسی را نیز زشت می دانیم و ناراحت می شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها