کد خبر: ۲۰۵۲۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد گفت: ما در ديدار مقابل نفت خطرناک‌تر از اين تيم ظاهر شديم و مي‌‌توانستيم در نيمه اول گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم.
حسين فرکي پس از تساوي يک بر يک فولاد مقابل نفت اظهار داشت: با توجه به اينکه دو تيم در رده‌هاي دوم و سوم جدول قرار داشتند پيش‌بيني مي‌شد که بازي جاندار و زيبايي را شاهد باشيم. معمولا حساسيت اينگونه مسابقات باعث مي‌شود تا در عملکرد بازيکنان تأثير منفي داشته باشد اما در اين بازي هر دو تيم از اين مسئله به دور بودند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: معتقدم دو تيم بازي خوب و رواني را به نمايش گذاشتند و البته با اين هدف پيش مي‌رفتند که به پيروزي دست يابند. ما ابتدا توانستيم به گل برسيم اما متأسفانه در حفظ آن موفق نبوديم.

سرمربي فولاد يادآور شد: نيمه اول اگر بيشتر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم کارمان را انجام دهيم. 3 موقعيت صد درصد گل داشتيم که در زدن ضربات نهايي بي‌دقت بوديم.

فرکي با اشاره به اينکه ضد فوتبال در خانه حريف بازي نکردند، گفت: ما به فکر برد در اين بازي بوديم بدون اينکه بخواهيم ضد فوتبال بازي کنيم در خانه حريف هجومي کار کرديم. تيم نفت تاکنون خوب کار کرده که در چنين جايگاهي قرار دارد. بي‌دليل نيست که اين تيم در رتبه‌هاي بالا قرار گرفته است اما ما در مسابقه امروز توانستيم به خوبي اين تيم را کنترل کنيم.

وي تأکيد کرد: بازيکنانم به خوبي درخواست‌هاي من را در زمين پياده کردند و اجازه ندادند که نفت خطرساز ظاهر شود. اين تيم موقعيتي در جريان بازي نداشت و به نوعي زور گل زدن در جريان بازي را نداشت. ما خطرناک‌تر ظاهر شديم و در اين بازي به هدف دوم‌مان که تساوي در خانه حريف بود دست يافتيم.

فرکي خاطر نشان کرد: هدف ما قهرماني است و در اولويت اول سعي مي‌کنيم که به اين موضوع دست يابيم. اميدوارم بتوانيم اين قهرماني را براي هواداران و مردم خوزستان رقم بزنيم در ادامه هم به کسب سهميه آسيايي فکر مي‌کنيم. بايد حوصله کنيم تا ليگ به پايان برسد و ببينيم در پايان چه اتفاقي مي‌افتد. در دو بازي خانگي مقابل استقلال و تراکتورسازي اميدوارم نتيجه بگيريم و در آسيا که از 6 اسفند اولين ديدار خود را در قطر آغاز خواهيم کرد موفق ظاهر بشويم.

سرمربي فولاد در مورد اينکه باشگاه استقلال نسبت به برگزاري ديدار اين تيم مقابل آبي‌پوشان معترض بوده و خواستار تعويق اين بازي است، گفت: ما هم از اول مخالف اين مسئله نبوديم. صراحتا در مصاحبه‌اي نظر خود را اعلام کرديم. به هر حال بايد شرايط استقلال به عنوان نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا سنجيده شود همانطور که ما هم در آسيا انتظار داريم تا تيم‌هاي ديگر شرايط ما را درک کنند. به هيچ عنوان مخالف اين موضوع نيستيم و اين مورد را هم به سازمان ليگ گفته‌ايم. بايد برنامه‌ريزي به گونه‌اي باشد که منابع هر 4 تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا حفظ شود. اميدوارم هم ما و هم استقلال بتوانيم در آسيا خوب عملکرد داشته باشيم. ما جداي از هم نيستيم و به عنوان نماينده ايران هرگونه همکاري از دستمان برآيد انجام خواهيم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها