کد خبر: ۲۰۵۲۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم ايراني نايمخن هلند گفت: بيشتر از پديده شدن در جام جهاني به تأثيرگذاري در ترکيب تيم ملي در اين رقابت‌ها فکر مي‌کنم.
عليرضا جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص برتري تيمش مقابل والويک با نتيجه 3 بر يک گفت:‌ يک بازي حساس را بيرون از خانه با برتري پشت سر گذاشتيم. والويک از تيم‌هاي بالاي سر ما بود و با 3 امتيازي که کسب کرديم در رده پانزدهم قرار گرفته و تقريباً به منطقه امن جدول رسيديم.

وي با بيان اينکه يک تيم به صورت مستقيم و دو تيم به واسطه حضور در پلي‌آف از جدول سقوط خواهند کرد، يادآور شد: احتمال ماندمان با توجه به شرايطي که داريم زياد است و در مجموع به اين موضوع خيلي اميدوار هستم.

مهاجم نايمخن در مورد رفع مصدوميتش و اينکه دوباره به يک بازيکن 90 دقيقه‌اي تبديل شده است، گفت: مصدوميت به طور کامل برطرف شده و در بازي شب گذشته هم تيمم را به طور کامل همراهي کردم. مصدوميت همسترينگ بسيار سخت است و اگر مراقبت خوبي به عمل نمي‌آوردم دوباره بازمي‌گشت. به همين دليل يک مقدار محتاط بودم و براي بازگشت دست به عصا عمل کردم. با اين حال خوشحالم که توانستم بازگشت شيريني را تجربه کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چه زماني دوباره گلزني‌هايش آغاز خواهد شد، گفت: مهم تأثيرگذاري در جريان مسابقه است تا گل زدن. البته شب پيش هم دو فرصت گلزني داشتم که هر دو بار توپ با بدشانسي به تيرک خورد. در هر حال بيشتر دوست دارم تأثيرگذار باشم تا به فکر گلزني.

جهانبخش در مورد زمان بازگشتش به ايران گفت: يک نامه از سوي فدراسيون به باشگاه ارسال شده که زمان آن به صورت دقيق مشخص نيست.

مهاجم تيم ملي که به تازگي به عنوان يکي از پديده‌هاي فوتبال اروپا معرفي شده در مورد اينکه چه اندازه اميدوار است که پديده جام جهاني شود، گفت: همينکه چنين افتخاري به عنوان يک ايراني نصيبم شده خوشحالم. تلاشم را مي‌کنم تا بتوانم شرايط خوبي را در تيم ملي داشته باشم و اگر در بين نفرات اعزامي به برزيل باشم، سعي مي‌کنم عملکرد خوبي داشته باشم. من هم دوست دارم در جام جهاني بازي کنم و با عملکرد خوبم، به عنوان يکي از پديده‌هاي جام جهاني انتخاب شوم. البته بيشتر از پديده شدن به تأثيرگذاري در ترکيب تيم ملي فکر مي‌کنم.

وي افزود: به قول کي‌روش هر يک گل در جام جهاني به عنوان صد گل در ليگ برتر ارزش دارد و من هم سعي مي‌کنم اگر براي تيم ملي در برزيل به ميدان رفتم، از فرصت‌هايي که به من مي‌رسد بهترين استفاده را بکنم.

جهانبخش در پايان گفت: فعلا به جدايي از نايمخن فکر نمي‌کنم با اين حال چند پيشنهاد به مدير برنامه‌هايم شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
خلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
علیرضا نگفت کدوم تیما پيشنهاد دادن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها