کد خبر: ۲۰۵۱۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
مسئول خصوصي‌سازي پرسپوليس و استقلال گفت: شرايط واگذاري و خصوصي شدن سرخابي‌ها در حال حاضر فراهم نيست.
به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، اميررضا خادم در نخستين مصاحبه خود پس از قبول مسئوليت خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس اظهار داشت: بهتر مي‌دانيد که پروسه خصوصي‌سازي اين دو باشگاه سال‌ها است که مطرح مي‌شود و حساسيت‌هاي خاصي هم روي آن وجود دارد، اما در هر دوره افراد صحبت‌هايي را مطرح مي‌کنند که گذري است. بايد قبول کنيم عملياتي شدن خصوصي‌سازي اين دو باشگاه طول مي‌کشد.

وي ادامه داد: آنطور که پس از بررسي‌هاي لازم مطلع شدم متاسفانه شرايط ابتدايي براي واگذاري اين دو باشگاه و رفتن به سمت خصوصي‌سازي وجود ندارد. متاسفانه با وجود اينکه تلاش زيادي مي‌شود اما شرايط خوبي وجود ندارد. حداقل بايد حساب و کتاب باشگاه‌ها و حسابرسي آنها به صورت شفاف و دقيق باشد تا براساس آن بتوان تصميمات لازم را گرفت.

مسئول خصوصي‌سازي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال گفت: اين موضوع حساس است و براي ورودش به بورس، فرابورس و يا هر شکل ديگر بايد بررسي دقيقي صورت بگيرد. البته در مورد برخي باشگاه‌ها مانند ابومسلم با وجود خصوصي شدن تجربيات بدي به دست آمد و مشخص نشد چه اتفاقي براي آنها افتاد. به نظر من بايد دقت لازم را داشته باشيم.

خادم در پايان گفت: در مورد پرسپوليس جلساتي برگزار مي‌شود تا به نتيجه‌اي برسيم اما به نظر من فعلا اين موضوع امکان‌پذير نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها