کد خبر: ۲۰۵۱۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
امروز فوتبال ما از نوعی ماد‌ی گرایی و پول‌پرستی بازیکنان خود رنج می‌برد و شنیدن خبر مجانی بازی کردن یک فوتبالیست در تیمی پرطرفدار از هر جهت می‌تواند باعث شعف و شگفتی شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز، سخن درباره ایمان مبعلی، بازیکن مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است. دیروز یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه استقلال فاش ساخت که در زمان پیوستن هافبک استقلال خوزستان به استقلال تهران به عنوان یار کمکی هیچ حرفی از پول زده نشده است.

 

در واقع ایمان مبعلی ریش و قیچی را به علی فتح‌الله‌زاده سپرده تا با صلاح دید خود و در صورت درخشش در لیگ قهرمانان آسیا با وی قرارداد ببندند.

 

در این رابطه گروهی معتقدند این هافبک تکنیکی و جنوبی به خاطر عشق به استقلال و رنگ آبی حاضر شده بدون شرط و شروط و تقریبا رایگان برای این تیم بازی کند و گروه مخالف نیز بحث جام‌جهانی را پیش می‌کشند و عنوان می‌دارند مبعلی می‌خواهد با درخشش در ترکیب آبی‌های تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا، پلی به جام‌جهانی زده و مسافر برزیل شود.

 

دلیل هر چیزی می‌تواند باشد، اما آنچه حائز اهمیت است، اینکه استقلال تهران حالا حالاها نمی‌تواند بازیکنی مثل ایمان مبعلی پیدا کند که هم انگیزه داشته باشد و هم پول نخواهد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها