کد خبر: ۲۰۴۹۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ادينيو شانسي براي حضور در تيم ملي برزيل را ندارد و شايد اگر من هم جاي او بودم دنبال تابعيت ايراني مي‌رفتم.

لوسيانو پريرا در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد وضعيت فولاد خوزستان در 4 هفته پاياني ليگ برتر گفت: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و براي قهرمان شدن سخت مي‌جنگيم و تلاشمان را انجام مي دهيم. فردا هم يک بازي دشوار مقابل نفت داريم اما مي‌خواهيم با موفقيت در اين بازي در کورس قهرماني بمانيم.

وي ادامه داد: همه تيم‌هاي صدر جدولي براي قهرمان شدن تلاش مي‌کنند و به خاطر همين همه شانس قهرماني دارند. در اين بين هر تيمي که کمتر اشتباه و از موقعيت‌هايش بهتر استفاده کند شانس بيشتري براي قهرماني خواهد داشت.

پريرا در پاسخ به اين سوال که چرا بعد از اتفاقات و حواشي بازي اين تيم و تراکتورسازي در تبريز کمتر براي فولادي‌ها گلزني کرده، اظهار داشت: دوست ندارم وارد حاشيه شوم ولي مدتي به خاطر مصدوميت براي فولاد بازي نکردم که اين مسئله طبيعي است.

مهاجم فولاد خوزستان در واکنش به ابراز تمايل ادينيو براي بازي کردن در تيم ملي ايران، تاکيد کرد: شايد ادينيو کار درستي مي‌کند، چون سال‌ها در ايران بازي کرده و فضاي فوتبال شما را مي‌شناسد. ضمن اينکه ادينيو شانسي براي حضور در تيم ملي برزيل را ندارد. شايد اگر من هم جاي او بودم چنين کاري مي‌کردم.

وي در خصوص جام‌جهاني در برزيل، شانس قهرماني اين تيم و وضعيت تيم ملي فوتبال ايران در اين مسابقات گفت: برزيل به خاطر سابقه و قدرتي که دارد يکي از شانس‌هاي اصلي قهرماني در جام جهاني است. ايران هم با توجه به بازيکنان بزرگي که دارد مي‌تواند جام جهاني خوبي را سپري کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها