کد خبر: ۲۰۴۹۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فولاد خوزستان مي‌گويد تيمش براي بازي مقابل نفت تهران کاملا آماده است و همين طور موافق به تعويق افتادن ديدار تيمش مقابل استقلال در هفته بيست و نهم ليگ برتر است.

حسين فرکي با بيان اينکه فولاد شرايط خوبي براي بازي مقابل نفت تهران دارد، اظهار کرد: در طول هفته تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم و از روز جمعه هم تمرين‌هايمان را در تهران پيگيري مي‌کنيم تا ان‌شاءالله براي بازي مقابل نفت به آمادگي کامل برسيم.

به گزارش ايسنا، وي همچنين افزود: از نفت تهران هم شناخت خوبي داريم و در طول هفته روي نقاط ضعف و قوت اين تيم کار کرديم تا ان‌شاءالله بازي خوبي را شاهد باشيم. بايد بگويم براي اين بازي محروم و مصدوم نداريم و در آمادگي کامل هستيم.

سرمربي فولاد خوزستان در ادامه گفت: از هواداران انتظار داريم در اين هفته‌هاي پاياني از ما حمايت بيشتري کنند چون در چهار بازي آينده، ما دو بازي خانگي و دو بازي خارج خانه داريم که در بازي‌هاي خانگي انتظار داريم هواداران ما را تنها نگذارند. وقتي از واژه مهماني و ميزباني استفاده مي‌شود، منظور حضور هواداران در ورزشگاه براي حمايت از تيم است که من فکر مي‌کنم از اين قضيه محروم هستيم.

وي در ادامه صحبت‌هاي خود در مورد وقفه ايجاد شده در ليگ نيز گفت: اين وقفه براي هيچ کدام از تيم‌ها خوب نيست، نه براي تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کنند اين وقفه مفيد است و نه براي تيم‌هايي که بازي ندارند و فقط تمرين مي‌کنند. به نظر من اين برنامه‌ريزي اصلا درست نيست زيرا بازيکن وقتي فقط تمرين مي‌کند و بازي نمي‌کند، امکان ايجاد مصدوميت وجود دارد و همچنين بازيکن بي‌انگيزه مي‌شود. اين وقفه کار مربيان را سخت مي‌کند که بازيکنان را در شرايط مسابقه نگه دارند، اما به ناچار هم گرفتار اين برنامه‌ريزي هستيم.

فرکي در مورد بازي روز 16 فروردين مقابل استقلال نيز اظهار کرد: ما براي تعويق اين بازي درخواستي نداشتيم. البته بايد بگويم تيم ما از اين فشردگي راضي نيست و به استقلال هم حق مي‌دهيم و اگر سازمان ليگ و باشگاه استقلال براي تعويق بازي به توافق برسند ما هم همکاري مي‌کنيم. البته بايد در نظر داشته باشيم که به برنامه‌ريزي سازمان ليگ لطمه وارد نشود.

وي همچنين افزود: من در مورد نتايجي که در بازي‌ها رقم مي‌خورد علم غيب ندارم که بدانم دست‌هاي پشت پرده در رقم خوردن نتايج تاثير دارد يا خير، اما در مورد تيم خودمان مطمئن هستم، نتايج پاک رقم مي‌خورد. متاسف هستم قبلا ناپاکي‌هايي در فوتبال ما پديدار شده است، اما اميدوار هستم در حال حاضر نتايج پاک رقم بخورد.

وي اضافه کرد: داوران ما اشتباهات سهوي مرتکب مي‌شوند و به نظر من اشتباهات صورت گرفته عمدي نبوده است.

فرکي با تکذيب شايعه پيشنهاد براي سرمربي‌گري تيم ملي اميد گفت: براي سرمربي‌گري تيم ملي اميد هيچ صحبتي با من نشده است.

وي در پاسخ به اين سوال که چه آينده‌اي براي تيم اميد متصور هستيد نيز گفت: در حال حاضر تمرکز من روي تيم فولاد و بازي‌هاي باشگاهي است و در مورد تيم اميد اظهار نظر نمي‌کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها