کد خبر: ۲۰۴۹۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
علي کفاشيان مي‌گويد شرايط وينگادا براي سرمربيگري در تيم ملي المپيک مناسب است.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره آخرين جزئيات مذاکره با وينگادا براي هدايت تيم المپيک ايران اظهار کرد: من بعد از نشستي که روز چهارشنبه در فدراسيون با او برگزار کردم، در يک جلسه ديگر پيشنهادات‌مان را به وينگادا گفتم و او هم شرايطش را به ما گفت. وينگادا اعلام آمادگي کرد که هدايت تيم المپيک را با شرايط ما قبول کند.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: وينگادا به ما تخفيف داد و ما هم از او خواستيم که از دستياران ايراني تا حد ممکن استفاده کند. شرايط وينگادا مناسب است. فعلا با دو، سه گزينه ديگر ايراني و خارجي در حال مذاکره هستيم و تا هفته آينده به نتيجه نهايي مي‌رسيم.

کفاشيان درباره اينکه گفته مي‌شود کميته ملي المپيک با انتخاب وينگادا مخالف است، گفت: خير اينطور نيست اما ما به کميته المپيک گفته‌ايم که آنها اگر گزينه ديگري مدنظر دارند به ما بگويند. تمام هدف ما اين است که بهترين فرد را براي اين پست انتخاب کنيم.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره تمديد قرارداد کي‌روش هم گفت: وضعيت قرارداد کي‌روش را هم مشخص مي‌کنيم. او به ماندن در ايران علاقه دارد و در روزهاي آينده براي اين اين موضوع هم تصميم‌گيري نهايي را انجام مي‌دهيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها