کد خبر: ۲۰۴۸۳۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال از ناحیه دست دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.
مهدی رحمتی در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل منتخب کیش از ناحیه دست به شدت دچار آسیب‌دیدگی شد و مجبور شد از زمین باز بیرون برود. آسیب‌دیدگی رحمتی به شکلی بود که این مسابقه حدود 10 دقیقه متوقف شد و حتی امیر قلعه‌نویی به درون زمین رفت تا وضعیت دروازه‌بان تیمش را جویا شود. این در حالی است که دروازه‌بان ذخیره تیم منتخب کیش درون دروازه استقلال قرار گرفته تا بازی جریان پیدا کند.

دیدار دو تیم با نتیجه 6 بر 3 به سود استقلال پایان یافت. تیم استقلال که در نیمه اول به تلفیقی از بازیکنان ذخیره و اصلی به زمین رفته بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما در نیمه دوم قلعه‌نویی، آرش برهانی، کبه، اکبرپور، ساموئل و بیک‌زاده را به زمین فرستاد و همین مسئله موجب شد نتیجه متفاوت شود.

امیرحسین صادقی در دقیقه 8 و 91، آرش برهانی در دقیقه 50 و 77  و کبه در دقایق 55 و 65  شش گل تیم استقلال را در این بازی به ثمر رساندند. همچنین3 گل تیم منتخب کیش توسط مهدی مناری‌زاده در دقایق 36 و 44  و 76 به ثمر رسید.

ایمان مبعلی که در نیمه اول در ترکیب منتخب کیش حضور داشت با شروع نیمه دوم با پیراهن استقلال بازی کرد و پایه‌گذار گل دوم این تیم توسط برهانی شد. همچنین مهرداد اولادی یک ضربه به تیر دروازه زد. این بازیکن در ترکیب هر دو تیم 4 پاس گل داد و عملکرد فوق العاده ای داشت.

تیم استقلال از روز چهارشنبه اردویی را در جزیره کیش برپا کرده و فردا آخرین تمرین خود را در این منطقه برگزار خواهد کرد و روز یکشنبه به تهران باز خواهد گشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها