کد خبر: ۲۰۴۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۷ شهريور ۱۳۹۰
مهمان برنامه سينمايي هفت شبكه سوم سيما، بدون توجه به ارائه توضيحي درباره مفهوم نقد و تفاوت آن با سياه نمايي، با لحني پرخاش گرايانه گفت: وقتي سياهي هست چرا نبايد سياه نمايي كنيم؟!

به گزارش 598 کیهان نوشت: هنرپيشه كه در مراسم اختتاميه فيلم فجر سال گذشته، از يك فيلمساز مجرم حمايت كرد، در برنامه بامداد شنبه هفت، همچنين گفت: در حال حاضر در سريالي نقش يك كارآگاه را بازي مي كنم و براي اينكه تعابير سياسي نشود، از كارگردان خواستم لباس نيروي انتظامي را نپوشم!

وي از بازي اش در فيلم زيرزميني فيلم ساز فراري بهمن قبادي به عنوان بهترين ياد كرد و با توصيف مميزي به عنوان سانسور در سينماي ايران، از اعمال اين ضرورت فرهنگي، انتقاد نمود.
وي مميزي را سبب نگفتن برخي حرفها دانست!

متاسفانه برنامه هفت، پيشتر نيز با دادن تريبون به فيلم سازاني معاند مانند تهمينه ميلاني، نيكي كريمي، عليرضا داودنژاد، ناصر تقوايي و ... عملا در مقام طرح مخالفان نظام در رسانه ملي برآمده است.

تهيه كننده و مجري هفت فريدون جيراني است كه از مروجان ليبراليسم رسانه اي به شمار مي آيد. فيلم ضد انقلابي «قصه پريا» از ساخته هاي اين فيلم ساز است كه اخيرا با حذف صحنه هايي در سينماها به نمايش درآمد.
گفتني است در فهرست درست اندركاران برنامه نام دو تن از عوامل معاند ديده مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها