کد خبر: ۲۰۴۷۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نفت تهران تيم بسيار خطرناکي است و بايد مقابل آنها حواسمان را جمع کنيم.
حسين ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد شرايط فولاد خوزستان گفت: وضعيت تيم بسيار خوب است، بازيکنان با تمرکز بالا تمرينات خود را برگزار مي‌کنند و کاملا آماده ديدار مقابل نفت تهران هستند.

وي افزود: نفت تهران تيم بسيار خوبي است که در مسابقات امسال نتايج قابل قبولي کسب کرده است. آنها فوتبال را روي زمين و به زيبايي بازي مي‌کنند و کار سختي مقابل اين تيم داريم.

سرپرست فولاد خوزستان با اشاره به اينکه اولين شکست خانگي ليگ امسال را مقابل نفت تهران متحمل شدند، افزود: البته در آن مسابقه عملکرد خوبي داشتيم و تنها روي دو ضد حمله دروازه ما باز شد. اين مسئله نشان مي‌دهد که بايد حواسمان را جمع کنيم و با تمرکز کامل به مصاف حريف برويم.

وي در مورد اعتراض استقلالي‌ها به زمان بازي هفته بيست و نهم ليگ برتر مقابل فولاد و درخواست تعويق يک روزه مسابقه، تأکيد کرد: از طرفي استقلالي‌ها براي درخواست تعويق يک روزه بازي حق دارند اما در صورت رقم خوردن اين اتفاق بايد ديدار آخر ما مقابل گسترش فولاد تبريز نيز يک روز به تعويق بيفتد. از طرف ديگر با توجه به آنکه بايد 3 هفته آخر به صورت همزمان برگزار شود کار مسئولان مسابقات سخت مي‌شود که بايد ديد چه راهکاري براي اين مسئله مي‌انديشند.

ابن‌قاسم در مورد اظهارات ميرشاد ماجدي در اعتراض به حسين فرکي که اعلام کرده، چرا مربيان در اين موارد اظهارنظر مي‌کنند، گفت: حسين فرکي خودش بايد به اين مسئله جواب دهد. اتفاقا خود او اعلام کرده استقلال حق دارد اعتراض کند اما به دليل اينکه 3 بازي آخر بايد همزمان برگزار شود کار کمي دشوار است. ماجدي نبايد اينطور صحبت مي‌کرد چرا که حسين فرکي همان حرف را زده و گفته امير قلعه‌نويي حق دارد از اين وضعيت ناراضي باشد. به هرحال من در اين مورد صحبت نمي‌کنم و خود آقاي فرکي اگر صلاح بداند پاسخ اين صحبت را مي‌دهد.

ابن قاسم‌ در مورد شرايط ورزشگاه غدير و اينکه آيا اين زمين مهياي ميزباني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه چند مسابقه رسمي در اين زمين برگزار شده و اگر نقصي وجود داشت، مشخص شده است. تونل حلزوني ورزشگاه که اعضاي دو تيم از رختکن به زمين مي‌آيند بايد درست شود. اکثر اشيايي که از سوي هواداران به زمين پرتاب شده از جايگاه VIP است که بالاي تونل ورود بازيکنان قرار دارد. به هر حال بايد اين تونل 30 متري درست شود تا وقتي بازيکنان به زمين مي‌آيند دچار مشکل نشويم چرا که در صورت بروز چنين مشکلي در ليگ قهرمانان آسيا اين مسئله انعکاس بدي خواهد داشت و تأثيرات منفي مي‌گذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها