کد خبر: ۲۰۴۷۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نويي و مجموعه استقلال به زمان بازي با فولاد اعتراض داريم چون نمي توانيم در عرض 48 ساعت 2 بازي برگزار کنيم.
سيد ميرشاد ماجدي در خصوص اردوي آبي‌پوشان در کيش اظهار داشت: قرار است امشب يک بازي دوستانه با منتخب کيش داشته باشيم و يکشنبه نيز به تهران باز خواهيم گشت.

به گزارش فارس، وي افزود: روز گذشته در مراسمي که مربوط به افتتاح منطقه اي در کيش بود حضور پيدا کرديم و سپس تمريناتمان را پيگيري کرديم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود قلعه‌نويي در اردو سخت گيري هاي زيادي را براي ورود و خروج بازيکنان در نظر گرفته گفت: در هر صورت ما به اردوي ورزشي آمده ايم نه تفريحي.جالب است وقتي بازيکنان را کنترل مي‌کنيم يک جور ايراد مي گيرند و وقتي نظارت نداشته باشيم مي‌گويند چرا نظارت نکرديد. البته آن سخت گيري که گفته مي‌شود در اينجا وجود ندارد چون بازيکنان استقلال حرفه اي هستند و شرايط را در نظر مي‌گيرند.

ماجدي در پايان گفت و گو با فارس در خصوص اينکه آيا از سازمان ليگ تماسي مبني بر تغيير برنامه بازي با فولاد گرفته شده يا خير گفت: هيچ تماسي گرفته نشده و با توجه به تعطيلي امروز فردا اين موضوع را پيگيري خوهيم کرد.خود قلعه‌نويي هم روي اين موضوع اصرار دارد که نمي توانيم در آن شرايط مقابل فولاد بازي کنيم چون واقعا زمان درستي در اختيار نداريم. چگونه مي توان در مدت 48 ساعت دو بازي انجام داد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها