کد خبر: ۲۰۴۷۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
مدير تيم فوتبال پرسپوليس جدايي علي دايي را از اين تيم بعيد دانست.
محمد پنجعلي ابتدا در مورد شانس قهرماني پرسپوليس اظهار داشت: واقعيت اين است که ما به هيچ عنوان نااميد نيستيم و هواداران هم نااميد نباشند. شما مطمئن باشيد که پرسپوليس اندازه ديگر مدعيان شانس قهرماني دارد و اگر اين بچه‌ها خودشان باشند همه چيز امکان‌پذير است. ما بايد از اين 4 بازي باقي‌مانده هر 12 امتياز را بگيريم، از طرفي ديگر مدعيان قهرماني با هم بازي دارند و تقابل آنها به نفع ما است، چون صددرصد امتياز از دست مي‌دهند.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که «آيا قبول داريد بازيکنان پرسپوليس مثل استقلالي‌ها بايد صبوري به خرج داده و دست به اعتصاب نمي‌زدند؟»، تاکيد کرد: مشکلات مالي استقلال به هيچ عنوان اندازه پرسپوليس نبود و دريافتي آنها با دريافتي بچه‌هاي ما قابل قياس نيست. جدا از اين مسائل بايد بگويم که ناراحتي و اعتراض بازيکنان پرسپوليس بيشتر به اين خاطر بود که يک ماه و نيم هيچ‌کس حالي از آنها نپرسيد و آخر سر هم آقاي پروين به تمرين آمد و گفت پولي وجود ندارد.

مدير تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اينکه برخي معتقدند اعتصاب بازيکنان اين تيم با هماهنگي دايي بوده است، گفت: چنين چيزي نيست. دايي چند مورد پا در مياني کرد و تمرينات برگزار شد ولي بچه‌ها آنقدر ناراحت بودند که ديگر نمي‌توانستيم کار خاصي انجام دهيم. اين اتفاقات در نهايت به ضرر پرسپوليس شد ولي با اينکه از داوري‌ها و محروميت‌ها نيز ضربه خورديم باز هم اميدوار به قهرماني هستيم و بازيکنان به خاطر هواداران پرسپوليس در بازي‌هاي آينده نهايت تلاش خود را به خرج خواهند داد.

پنجعلي در پايان در خصوص وضعيت علي دايي براي فصل آينده و اينکه آيا او قصد ماندن در پرسپوليس را دارد، افزود: تا الان که هيچ صحبتي نشده و من اطلاع دقيقي از اين موضوع ندارم. فکر مي‌کنم در اين مسائل خود علي آقا تصميم‌گيرنده است ولي او الان مصمم کارش را انجام مي‌دهد. نمي‌دانم چه تصميمي براي سال آينده خواهد گرفت ولي بعيد مي‌دانم از پرسپوليس برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها