کد خبر: ۲۰۴۷۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه سپاهان برنامه‌اي براي جذب بازيکن کمکي در ليگ قهرمانان آسيا ندارد، گفت: اين در شرايطي است که بايد تمام بازيکنانمان را براي ليگ قهرمانان آسيا در اختيار داشته باشيم و فدراسيون هنوز هيچ درخواست کتبي براي دراختيار گرفتن بازيکنان ملي‌پوش سپاهان در ارديبهشت‌ماه به ما نداده است!
فرامرزي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينکه سپاهان تصميمي براي گرفتن بازيکن کمکي در ليگ قهرمانان آسيا ندارد، اظهار کرد: تيم سپاهان متشکل از بازيکنان جوان و باتجربه‌اي است که در تمام پست‌ها نفرات باکيفيتي دارد و ما مشکلي براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا نداريم.

فدراسيون تکليف سپاهان را مشخص کند

وي در واکنش به اينکه اگر قرار باشد برخي بازيکنان‌ سپاهان ارديبهشت‌ماه با حضور در اردوي آماده‌سازي تيم ملي، در 2 بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا غايب باشند،‌ باز هم بازيکن کمکي نمي‌گيرد، تصريح کرد: هنوز در اين باره هيچ دستورالعمل کتبي از سوي فدراسيون فوتبال به ما ابلاغ نشده است. طبيعتا اگر چند بازيکن ملي‌پوش سپاهان که جزو نفرات اصلي تيم ما و تيم ملي هستند بخواهند در آن مقطع همراه سپاهان باشند، بحث ديگري است و نبودشان بي‌ترديد تاثيرگذار خواهد بود اما ما هنوز تکليف‌مان را در اين باره نمي‌دانيم.

** حضور بازيکنان در اردوي تيم ملي هم‌زمان با ليگ قهرمانان آسيا تنها در فضاي رسانه‌اي مطرح است

سرپرست سپاهان در پاسخ به اينکه با توجه به پايان يافتن مهلت جذب بازيکن کمکي کمتر از چند روز تا شروع مسابقات آسيايي، هيچ اقدامي نخواهيد کرد، گفت: بحث لزوم حضور بازيکنان در اردوي تيم ملي بلافاصله پس از ليگ و موضع‌گيري‌هاي فدراسيون و سرمربي تيم تنها در فضاي رسانه‌اي کشور مطرح شده است و همانطور که گفتم ابلاغيه کتبي به باشگاه‌ها نداده‌اند. بنابراين چطور مي‌توان در اين باره برنامه‌ريزي کرد.

وي در واکنش به اينکه اگر در نهايت مجاب شويد بازيکنان‌تان را به تيم ملي بدهيد، نيازمند بازيکن کمکي خواهيد بود خاطرنشان کرد: نبود چند بازيکن اصلي در ليگ قهرمانان براي ما تاثيرگذار است اما سرمربي تيم بايد تصميم نهايي را بگيرد. البته سپاهان بازيکنان جايگزين خوبي هم دارد که شايد در آن صورت هم نخواهد بازيکن کمکي بگيرد. اما در هر صورت تکليف اين قضيه ‌بايد در اين مقطع زماني روشن شود.

** ليگ برتر 2 روز ديرتر تمام شود مشکلي پيش‌ نمي‌آيد

فرامرزي با بيان اينکه بهتر است سازمان ليگ، مسابقات ليگ برتر را 22 يا 23 فروردين تمام کند تا دو هفته پاياني ليگ فشرده‌ نشود، گفت: ما بايد 12 فروردين در آسيا بازي کنيم و تنها 4 روز بعد از آن يعني 16 فروردين در هفته 29 ليگ برتر شرکت کنيم. اي‌ کاش سازمان ليگ تاريخ برگزاري اين هفته را يکي، دو روز به تعويق مي‌انداخت تا تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان حاضر هستند در فشردگي کمتري خودشان را آماده کنند. سازمان ليگ از قبل قول داده ليگ را بخاطر تيم ملي 20 يا 21 فروردين تمام کند و ما هم قبول داريم اما فکر نمي‌کنيم يکي دو روز ديرتر تمام شدن ليگ چندان تاثيري در شروع اردوهاي آماده‌سازي بلند مدت تيم ملي براي جام جهاني بگذارد.

** يادگار امام (ره) قم و آزادي تهران مي‌توانند استاديوم‌هاي جايگزين فولادشهر براي سپاهان باشند

سرپرست سپاهان همچنين در رابطه با زمين فولادشهر که فوق‌العاده بي‌کيفيت شده و استفاده آن در ليگ قهرمانان آسيا گفت: متاسفانه از اين زمين دو تيم ليگ برتري و سه تيم ليگ دسته يک استفاده مي‌کنند که فشار زيادي را به آن وارد کرده است. همچنين زيرساخت‌ها در اصفهان به گونه‌اي نيست که بتوانيم چاره ديگري در بحث استفاده از زمين‌ها داشته باشيم. باشگاه سپاهان به صورت شفاهي و کتبي از مسوولان مربوطه درخواست کرده تا کيفيت زمين فولادشهر در آستانه شروع ليگ قهرمانان آسيا مناسب شود. همچنين اعلام آمادگي کرديم که حاضريم هر اقدام يا کمکي را در اين راستا انجام دهيم. دو هفته تا زمان استفاده از زمين فولادشهر در ليگ قهرمانان باقيست که مي‌توان در اين مدت کيفيت زمين را قابل قبول کرد.

وي در واکنش به اينکه اگر AFC کيفيت زمين فولادشهر را تاييد نکند، بازي‌هايتان را کجا برگزار مي‌کنيد، خاطرنشان کرد: اميدواريم چنين اتفاقي نيافتد و در فرصت باقيمانده بتوان کاري براي اين زمين کرد اما در آن صورت تنها ورزشگاه يادگار امام (ره) قم و استاديوم آزادي تهران مي‌توانند گزينه‌هاي نسبتا مناسبي براي استفاده سپاهان باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها