کد خبر: ۲۰۴۷۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس گفت: در صورت نياز لازم بدانم عوامل تخريب پرسپوليس را بازگو مي‌کنم.
محمد رويانيان اظهار داشت: آقايان بياييد عملکرد همه باشگاه‌هاي دولتي و وابسته به دولت را بررسي کنيد، خيلي خوشحال مي‌شويم اگر آقاي خادم عملکرد مديريت دو سال گذشته باشگاه پرسپوليس را بررسي کند که در اين صورت بررسي گردش مالي هم جزئي از آن است.

به گزارش فارس، وي افزود: البته شايسته‌تر از اينکه باشگاه پرسپوليس، استقلال و ساير باشگاه‌هاي وابسته به دولت را سريعا بررسي کنيد، حق مسلم خويش مي‌دانم تا در جريان هرگونه بررسي شخص بنده يا نماينده اينجانب باشد تا صداقت و جهت اين اقدام هرچه بيشتر نمايان شود.

رويانيان ادامه داد: بياييد با هم صادق باشيم و رو به جلو حرکت کنيم و همه با هم براي آينده پرسپوليس گامي مفيد برداريم، البته اگر بنا به تخريب آنان که عمري به عنوان سرباز خدمتگزار مردم بودند، باشد، براي هيچکس چيزي نمي‌ماند. البته من فعلا نمي‌خواهم حرف‌هاي اصلي خويش را بزنم، اما چنانچه لازم بدانم چيزهايي را از اين فوتبال و عوامل اصلي تخريب پرسپوليس بازگو مي‌کنم و بسياري از دلايل اصلي و غده‌هاي سرطاني پرسپوليس را نشان خواهم داد که هواداران طي دو سال گذشته از اين عوامل ضربه خورده‌اند.

وي خاطرنشان کرد: البته هواداراني که از بنده حمايت کرده‌اند، به آنها عشق مي‌ورزم و به آنها مي‌گويم به صداقت آنچه انجام داده‌ام و گفته‌ام ايمان داشته باشند و شک نکنند که پرسپوليس ناچار به تحولي است که با اقدامات زيربنايي بر آن رقم خورده، حقايق گفته شده و خصوصا مواضع شفاف و روشن بنده در قبال رفتار دوگانه و ناپاکي فوتبال که بارها در رسانه‌هاي ورزشي منعکس شده توجه شده است.

مديرعامل سابق سرخپوشان در پايان اظهار کرد: يک‌بار ديگر اعلام مي‌کنم هر چقدر به ما پول داده‌ايد از همان سؤال کنيد که چه شده است، هر پولي را که در باشگاه در قالب کمک دولت، کمک کرده بوديد و همچنين اسپانسري لباس و فروش بليت و تبليغات در دور ميدان آزادي و حق پخش به ما داده‌ايد، مي‌توانيد بازخواست کنيد که چه شده است. اما بقيه پولي را که ما هزينه کرديم شما بايد به ما برگردانيد، يا لااقل از ما تشکر کنيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها