کد خبر: ۲۰۴۵۴۷
زمان انتشار: ۰۱:۴۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
ارزیابی های امنیتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که جنبش مقاومت اسلامی ˈحماسˈ با مجهز کردن خود به تسلیحات نظامی، قادر است قلب اسرائیل را نشانه بگیرد.

پایگاه خبری مصری ˈالیوم السابعˈ روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: منابع بلند پایه در دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند: با توجه به این که حماس همچنان به تولید صدها موشک که قادر است قلب اسرائیل را هدف بگیرد ادامه می دهد، همواره باید در آمادگی کامل به سر ببریم.

بر اساس این گزارش، ‫ارزیابی های اطلاعاتی اسرائیل نشان می دهد که تغییر و تحول ریشه ای در میزان قدرت میان گروه های فلسطینی روی داده است و موشک هایی که اخیراً به سوی شهرک های اسرائیلی در جنوب سرزمین های اشغالی پرتاب شد، این موضوع را تأیید می کند.

این گزارش می افزاید: حماس در غزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و حتی به مقبولیت آن در کرانه باختری نیز خدشه ای وارد نشده است.

روزنامه ˈیسرائیل یومˈ در گزارشی که روز چهارشنبه به نقل از یک افسر بلند مرتبه ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد، نوشت: ارزیابی های اسرائیل در خصوص نوار غزه نشانگر آن است که جنبش حماس فعالیت خود را متوقف نکرده است و تلاش می کند به سلاح ها و تجهیزات نظامی دست باید و پس از کاهش قاچاق اسلحه از طریق تونل ها از مصر، سعی می کند به صورت بومی سلاح تهیه کند.

همیچنین این گزارش می افزاید: حماس اقدام به ساخت زرادخانه ای کرده که دربردارنده صدها موشک از نوع m75 است و قدرت آن را دارد که قلب اسرائیل را نشانه بگیرد.

این افسر اسرائیلی اضافه کرد: ‫حماس در زمان حاضر مشغول ساخت شهرکی زیر زمین است که ممکن است در صورت بروز درگیری جدیدی با اسرائیل، برای نقل و انتقال نیرو و پشتیبانی از رهبران این جنبش از آن استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها