کد خبر: ۲۰۴۴۸۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال گفت: کرماني‌ها شرايط جام حذفي را با ليگ برتر اشتباه گرفته‌اند.
هوشنگ نصيرزاده در خصوص ميزباني مس کرمان در فينال جام حذفي اظهار داشت: کرماني‌ها در مورد ظرفيت تماشاگران ميزبان و ميهمان دچار اشتباه شده‌اند. چون در مسابقات ليگ برتر بازي‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود سهميه‌ها براي طرفين به صورت حداقل و حداکثر در نظر گرفته مي‌شود اما بعد از قرعه‌کشي جام حذفي که مشخص شد بازي بايد در کرمان برگزار شود مسئولين اين تيم با اظهار اينکه 10 درصد تماشاگران را براي تراکتورسازي در نظر مي‌گيرم مرتکب اشتباه شده و اين موضوع را با بازي‌هاي ليگ برتر اشتباه گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در بازي‌هاي جام حذفي فقط ميزباني با قرعه‌کشي مشخص مي‌شود و هيچ امتياز ديگري به جز محل برگزاري براي آنها وجود ندارد و شرايط براي تماشاگران هر دو تيم کاملا مساوي است مصاحبه‌هاي اخير ايرانمنش مديرعامل مس کرمان ناشي از اشتباهات برداشت او و قاطي کردن تماشاگران بازي هاي ليگ برتر و جام حذفي است.

سرپرست کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال يادآور شد: مسئولين مس کرمان هيچ حق بيشتري به جز برگزاري مسابقه در زمين خودشان نسبت به تراکتورسازي ندارند و تماشاگران هر دوتيم بر اساس استانداردهاي فيفا کاملا برابر است. تيم مشخص شده ميزبان که با قرعه کشي انجام شده حقث تحميل عقيده خود را به تيم ميهمان ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها