کد خبر: ۲۰۴۴۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
دبیر هیأت فوتبال استان تهران گفت: اطلاع‌رسانی ثبت‌نام کاندیداها به طور دقیق و طبق اساسنامه انجام شد.

 

رضا عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد ثبت‌نام کاندیدای احراز پست ریاست هیأت فوتبال استان تهران و اینکه گفته می‌شود در این رابطه اطلاع‌رسانی خوبی انجام نشده بود، گفت: افرادی که این صحبت را بیان می‌کنند صد در صد در اشتباه هستند. زمان ثبت‌نام کاندیداها برای احراز این پست از 13 بهمن تا 20 بهمن بود که افراد از ساعت 8 صبح تا 15 عصر می‌توانستند برای ثبت‌نام به هیأت فوتبال مراجعه کنند. ما این مسئله را طبق اساسنامه در یکی از روزنامه‌های کثیر‌الانتشار و در سایت هیأت فوتبال اعلام کرده بودیم. اگر اطلاع‌رسانی نبوده چطور 6 نفر در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

وی در مورد افراد کاندیدا خاطر نشان کرد: حمیدرضا منوچهری، نوروزعلی اربابی، حبیب‌الله شیرازی، اسماعیل گودرزی، بهنام ابوالقاسم‌پور و مهران سرپرست افرادی هستند که کاندید شدند.

دبیر هیأت فوتبال استان تهارن در ادامه تأکید کرد: هنوز روزنامه‌ای که از زمان ثبت‌نام کاندیداها اطلاع می‌داد کنار من قرار دارد. همچنین خبر آغاز ثبت‌نام را می‌توانید همین حالا در سایت فدراسیون مشاهده کنید. ما حتی روزنامه‌ای که در آن آگهی چاپ شد به اداره کل ورزش و فدراسیون فوتبال فرستادیم.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که صلاحیت افراد کاندیدا به چه شکلی تأیید می‌شود، خاطر نشان کرد: تعیین صلاحیت افراد مطابق بند 5 ماده 16 آئین‌نامه توسط کمیته‌ای مرکب از دبیر هیأت فوتبال، کارشناس حقوقی، نماینده مدیر کل ورزش و جوانان صورت می‌گیرد. آنها مدارک را تأیید می‌کنند و سپس برای اخذ صلاحیت از طریق حراست فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و همچنین مراجع تحت فعالیت آنها عمل می‌شود. این استعلام 10 روز پس از انجام ثبت‌نام انجام می‌شود و سپس اسامی واجدین شرایط را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی انتخابات هیأت فوتبال انجام خواهد شد، تأکید کرد: ما از عددی استفاده نمی‌کنیم. طبق اساسنامه زمان ثبت‌نام و برگزاری انتخابات به عهده فدراسیون فوتبال است.

عابدینی در ادامه تأکید کرد: تمامی کارها را طبق دستورات فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی و مکتوب با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته انجام دادیم. فراخوان انتخابات به درستی انجام شده و به همین دلیل می‌بینید از اداره کل ورزش و جوانان، ورزشکاران، مدیران و افراد نظامی برای احراز این پست کاندید شده‌اند.

وی در پایان در مورد اینکه چه افرادی می‌توانند در انتخابات رأی بدهند، عنوان کرد: طبق اساسنامه 56 الی 57 نفر می‌توانند در این انتخابات رأی بدهند که تمامی آنها مشخص است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها