کد خبر: ۲۰۴۳۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
پيشکسوت پرسپوليس مي‌گويد علي پروين بايد از افراد متخصص در کنار خود استفاده کند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين که علي پروين محبوبيت خاصي ميان هواداران و همين طور پيشکسوتان باشگاه دارد، اظهار کرد: به نظر من بايد کنار پروين فردي حضور داشته باشد که بتواند از لحاظ مالي به تيم کمک کند و به نوعي اسپانسر تيم باشد.

وي افزود: کنار علي پروين بايد افراد با دانش حضور داشته باشند که هم از لحاظ فوتبالي و هم تحصيلات در سطح بالايي باشند، در حال حاضر افرادي همچون حسين کلاني و محمد دادگان و ... هستند که از دانش و تخصص کافي برخوردار هستند و من فکر مي‌کنم بايد از حضور اين افراد در باشگاه استفاده شود.

او تصريح کرد: من معتقدم مديريت باشگاه پرسپوليس بايد درآمدزايي کند و اين گونه نباشد که مبلغي را به عنوان بودجه دريافت کند و خرج کند. باشگاه بايد بتواند درآمدزايي کند که من فکر مي‌کنم مي‌توان سرمايه لازم را به تيم تزريق کرد.

پيشکسوت پرسپوليس در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به اين که پرسپوليس بايد ثبات مديريت داشته باشد، افزود: تا وقتي ثبات مديريت وجود نداشته باشد و يک مدير نتواند که برنامه‌اي سه يا چهار ساله را اجرايي کند، هميشه مشکل وجود خواهد داشت. رويانيان قدم‌هاي مثبتي برداشت، اما زمان کافي به او داده نشد. البته باشگاه پرسپوليس زمان کافي را به هيچ مديري نمي‌دهد.

وي خاطرنشان کرد: من فکر مي‌کنم پروين بايد به کارهاي زيربنايي بپردازد. در حال حاضر کمتر مديري ديديم به کارهاي زيربنايي بپردازد و در تيم‌هاي پايه سرمايه‌گذاري کند. بايد در نظر داشته باشيم در همه جاي ايران، بازيکنان گمنام زيادي هستند که دوست دارند در پرسپوليس بازي کنند و فکر مي‌کنم اگر استعداديابي دقيق صورت گيرد، مي‌شود بازيکنان خوبي را به تيم بزرگسالان معرفي کرد.

کلهر در مورد اعتصاب بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: من تا به حال نديده بودم در پرسپوليس بازيکنان به خاطر پول اعتصاب کنند. اما متاسفانه در حال حاضر به راحتي بازيکنان اعتصاب مي‌کنند. در زمان ما وقتي در پرسپوليس بازي مي‌کرديم مي‌گفتند اگر نان خالي خورديد، باز هم بايد با جان و دل براي پرسپوليس بازي کنيد. در آن زمان بازيکنان با عشق به پيراهن بازي مي‌کردند. اما متاسفانه در حال حاضر پول باعث شد، روند رو به رشدي در فوتبال نداشته باشيم.

وي افزود: وقتي عشق در فوتبال وجود نداشته باشد و بازيکنان براي پول بازي کنند، در نتيجه‌ فوتبال بي‌کيفيتي را شاهد خواهيم بود، به طوري که در حال حاضر مردم هم براي تماشاي بازي‌ها به ورزشگاه نمي‌روند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها