کد خبر: ۲۰۴۳۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي اتلتيکومادريد از حذف شدن تيمش در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري ابراز ناراحتي کرد.

ديگو سيمئونه پس از شکست دو بر صفر تيمش مقابل رئال مادريد در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري و ناکامي از رسيدن به فينال اين مسابقات اظهار داشت: هيچ تيمي پس از حذف شدن در يک تورنمنت خوشحال نمي‌شود و تيم من هم خوشحال نيست. سال گذشته قهرمان شديم و امسال در نيمه‌نهايي حذف شديم. مي‌توانستيم برخي جاها بهتر باشيم اما تلاش خودمان را کرديم.

وي ادامه داد: وقتي قوي‌ترين تيمم را به ميدان مي‌فرستم، رسانه‌ها مي‌گويند بايد به بقيه بازيکنان فرصت مي‌دادم. بازيکنانم اشتباه نداشتند، اتفاقات خاصي براي ما افتاد که باعث شد به ضرر ما تمام شود؛ از جمله دو گل به خودي در برنابئو زيرا در آن مسابقه فرصت‌هاي گلزني کمتر بود. آن اتفاقات به علاوه دو پنالتي که در اين بازي براي رئال گرفته شد، ما را از ادامه مسابقات محروم کرد.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: نمي‌توانيد با هدف به ثمر رساندن 4 گل فوري در چنين مسابقه‌اي به ميدان برويد. با بازي دادن به کوک، سوسا، ماريو و سبويا هدف ما اين بود که تلاش کنيم توپ را پس بگيريم و فوتبال بازي کنم اما کارها آن جور که من برنامه‌ريزي کرده‌بودم، پيش نرفت. از شيوه واکنش تيمم در نيمه دوم راضي هستم. بازي کردن به شيوه ما پس از تمام اتفاقاتي که افتاد، کار آساني نيست. از اينکه تيمم در نيمه دوم آن طور که مي‌خواستيم بازي کرد، احساس غرور مي‌ کنم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها