کد خبر: ۲۰۴۳۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي آرژانتيني بارسلونا اظهارات همتاي ايتاليايي‌اش در رئال مادريد در خصوص کار سخت‌ داوران اسپانيايي را تأييد کرد.

جراردو تاتا مارتينو پيش از ديدار امشب تيمش مقابل رئال سوسيداد در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري اظهار داشت: هدف من اين است که هميشه تيم‌ را به بهترين نحو ممکن آماده کنم تا هميشه پيروز شويم. هدف ما هميشه اين است که 11 بازيکني را به ميدان بفرستيم که مي‌توانند باعث پيروزي ما در مسابقه شوند. اميدوارم در اين مسابقه بتوانيم 90 دقيقه باثبات و عالي کار کنيم.

وي ادامه داد: در بازي مقابل والنسيا در نيمه اول عالي بوديم؛ نيمه دوم خوبي در سويا داشتيم و مقابل رئال 25 دقيقه خوب بازي کرديم اما در اين بازي‌ها زمان زيادي به حريفان‌مان داديم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: هر تيمي هميشه انگيزه دارد که نتيجه مسابقه را تغيير دهد و اين اشتياق واگيردار است. تکليف تيم صعود کننده هنوز قطعي نشده است. کاري که ما بايد انجام دهيم اين است که بازي خودمان را به نمايش بگذاريم و ابتکار به خرج دهيم. اين بهترين راه براي آرام کردن هواداران و تيم حريف است.

مارتينو در خصوص اظهارات آنچلوتي در مورد فشار بيشتر بر روي داوران در اسپانيا اضافه کرد: با آنچلوتي موافقم. اينجا جوي وجود دارد که داوران را احاطه کرده است. تصميمات آنها در تمام هفته مورد بحث قرار مي‌گيرد و نمي‌دانم که آيا آنها مي‌توانند از دست آنچه مردم درباره‌شان مي‌گويند فرار کنند يا نه. تجربه‌اي در ساير ليگ‌هاي اروپايي ندارم اما شايد در انگليس داوران با آزادي بيشتري کارشان را انجام دهند. من فکر مي‌کنم آنها مي‌توانند اشتباه کنند بدون آنکه زياد به آن پرداخته شود اما در اينجا تصميمات عواقب بسيار بزرگتري دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها