کد خبر: ۲۰۴۳۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت:ما هيچ کشمکشي با کميته ملي المپيک نداريم و بايد بخشي از کارها را با آنها هماهنگ کنيم چرا که بخشي از هزينه‌هاي تيم اميد بر عهده آنهاست.

هادي آيت‌اللهي در مورد تکليف فدراسيون فوتبال با وينگادا براي سرمربيگري تيم ملي اميد، اظهار داشت: وينگادا امروز به تهران مي‌آيد تا ما مذاکرات نهايي را با او انجام دهيم. البته پيش از اينکه با او جلسه‌اي داشته باشيم امروز با مسئولان کميته ملي المپيک جلسه‌اي خواهيم داشت چون بخشي از اين کار بايد با هماهنگي آنها انجام شود.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که همواره در دوره‌هاي گذشته بين فدراسيون فوتبال و کميته ملي المپيک کشمکش وجود داشته، گفت: ما کشمکشي با کميته ملي المپيک نداريم، چون بازي‌هاي مقدماتي آسيايي اينچئون در راه است و کميته ملي المپيک متولي اين مسابقات است بايد بخشي از کار را با آنها هماهنگ کنيم چرا که بخشي از هزينه‌ها بر عهده آنهاست.

نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال در ارتباط با اينکه گفته مي‌شود به غير از وينگادا 4 گزينه ديگر هم مد نظر فدراسيون فوتبال است، عنوان کرد: ما از مدت‌ها قبل در حال مذاکره با وينگادا هستيم و امروز او را دعوت کرديم تا ساير توافقات را با او انجام دهيم و گزينه ديگري هم نداريم. اگر نتوانيم با وينگادا به توافق نهايي برسيم گزينه ايراني مد نظرمان است البته ما با وينگادا هم به توافق رسيده‌ايم که دستيار اول او ايراني باشد.

آيت‌اللهي همچنين در پاسخ به اين سؤال که آيا حضور وينگادا به عنوان سرمربي تيم ملي اميد به درخواست و پيشنهاد کي‌روش بوده است يا خير، گفت: خير، چنين نيست، ما رزومه وينگادا را بررسي کرديم و به همين دليل او را انتخاب کرديم. تيم ملي اميد ما در تير و مرداد بايد در بازي‌هاي مقدماتي آسيايي شرکت کند تا بتواند جواز حضور در بازي‌هاي آسيايي را بگيرد.

هادي آيت‌اللهي در خصوص اظهارات چند روز گذشته عليپور در مورد اينکه اگر بازيکنان تيمي اعتصاب کنند مصداق تباني است و بازيکنان نسبت به اين صحبت موضع نشان داده‌اند، گفت: بهتر است بحث اخلاقي را با آقاي محمدزاده انجام دهيد و آئين‌نامه اخلاقي را بخوانيد تا متوجه شويد در اين خصوص چه چيزي پيش‌بيني شده است.

وي همچنين در مورد گزارش پخش شده در مورد فوتبال شيراز در برنامه اين هفته 90 اظهار داشت: من به طور کلي برنامه 90 را نمي‌بينم و اصلا وقتم را براي اين برنامه نمي‌گذارم.

آيت‌اللهي در پاسخ به اين سؤال که چرا چنين صحبتي را مطرح مي‌کند، گفت: اعتقادم بر اين است که واقعيت‌هاي فوتبال در جاي ديگري گفته مي‌شود مثلا خود مردم بهترين قاضي هستند، بهتر است در مورد فوتبال شيراز از مسئولان شيرازي در اين خصوص بپرسيد. من مسئوليتي در شيراز ندارم و فعلا فقط نايب رئيس فدراسيون فوتبال هستم.

آيت‌اللهي در خصوص اينکه آيا دلش به حال شهرش نمي‌سوزد، گفت: دلم به حال شهرم مي‌سوزد و همشه نقطه نظراتم را به مسئولين مي‌گويم.

وي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد مسئولين ورزشي شيراز گوش شنوايي ندارند، گفت: بهتر است در اين خصوص با مسئولان اداره کل تربيت بدني صحبت کنيد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها